توسعه دهندگان اتریوم تاریخ ادغام اعلام شده قبلی را تأیید کردند

توسعه دهندگان اتریوم تاریخ ادغام اعلام شده قبلی را تأیید کردند

1401/05/29

توسعه دهندگان اتریوم که روی ارتقای ادغام مورد انتظار کار می کنند، 15 سپتامبر را به عنوان تاریخ رسمی احتمالی انتقال اثبات سهام(POS) تایید کردند. هفته گذشته ویتالیک بوترین خالق اتریوم گفته بود که این ارتقا ممکن است در حدود 15 سپتامبر رخ دهد. به گفته تیم اتریوم، بعید است که به‌روزرسانی ادغام آتی منجر به کاهش هزینه‌های Gas شود، زیرا که ادغام همچنان یک تغییر مکانیسم اجماع است، و به معنی افزایش ظرفیت شبکه نیست.


اتریوم می تواند 28 درصد اصلاح شود

 ارزهای دیجیتال همزمان با کاهش شدید بازارها در سراسر جهان به دلیل افزایش عدم اطمینان سیاست پولی، فشار فروش شدیدی را تجربه کردند.


ETH پس از عبور مکرر از 2000 دلار در هفته گذشته، در زمان نگارش این خبر  با قیمت 1615 دلار داد و ستد می شود و  کاهش شدیدی را تجربه کرده است. ادغام اتریوم در هفته‌های اخیر موضوع داغ و مورد انتظاری بوده است و دومین ارز دیجیتال بزرگ را از نظر ارزش بازار بسیار افزایش داد.


اگر الگوی فنی نشان داده شده توسط rising wedge تأیید شود، اتریوم ممکن است با 28 درصد اصلاح تا 1300 دلار نیز مواجه شود. داده های IntoTheBlock همچنین نشان می دهد که 675500 آدرس قبلاً 8.91 میلیون ETH بین 1700 تا 1750 دلار خریداری کرده اند. بنابراین، اتریوم باید بالاتر از این منطقه تقاضا داشته باشد تا شانس بازیابی و اجتناب از بازگشت به 1300 دلار را داشته باشد.


shape