ریپل به عنوان یکی از شرکت های خصوصی با سریعترین میزان رشد در آمریکا شناخته شد

ریپل به عنوان یکی از شرکت های خصوصی با سریعترین میزان رشد در آمریکا شناخته شد

1401/05/26

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو توسطInc. Magazine به عنوان یکی از شرکت های با سریعترین میزان رشد در آمریکا شناخته شده است.


این شرکت مرتبط با ارز دیجیتال XRP پس از رشد 236 درصدی در یک سال، در جایگاه 2456 در فهرست امسال قرار دارد. طبق گزارش U.Today، ریپل در سال 2020 در جایگاه 123 قرار داشت.


شایان به ذکر است، شرکت وام دهنده رمزارز BlockFi پس از ثبت رشد 245616 درصدی در سال گذشته، در صدر این فهرست قرار گرفت. این شرکت در ژانویه قبل از فرا رسیدن زمستان بازار کریپتو سریع‌ترین رشد را در آمریکا داشت. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، غول رمزنگاری FTX اخیراً با BlockFi به توافقی رسیده است که به آن اجازه می دهد تا شرکت Jersey City واقع در نیوجرسی را تا سقف 240 میلیون دلار خریداری کند. شرکت SnapNurse در آتلانتا جورجیا، با 146319 درصد رشد در جایگاه دوم قرار دارد و شرکت تدارکات Cdl 1000 مستقر در لیونز در ایلینوی با 56135 درصد جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. 


در اوایل این ماه، Ripple همچنین به عنوان یکی از بهترین محیط های کاری توسط Fortune شناخته شد. در ماه ژوئیه، همچنین در لیست سخاوتمند ترین شرکت های خیرخواه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار گرفت.


shape