مقدار کل معاملات باز آپشن اتریوم به اوج‌های جدید می‌رسد

مقدار کل معاملات باز آپشن اتریوم به اوج‌های جدید می‌رسد

1401/05/28

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Coinglass، مقدار کل معاملات باز آپشن اتریوم اخیراً از مرز ۸ میلیارد دلار فراتر رفته است. برای درک این حجم میتوانیم آن را برای بیتکوین نیز در نظر بگیریم. در حال حاضر مقدار کل معاملات باز آپشن بیت کوین 5.3 میلیارد دلار است.


این معیار فنی که به طور گسترده دنبال می شود به تعداد قراردادهای فعالی اشاره دارد که هنوز تسویه نشده اند. به محض اینکه معامله گران پوزیشن های خود را ببندند، مقدار این معیار کاهش می یابد. چنین معیارهایی اغلب توسط معامله گران ردیابی می شود تا جهت بازار به کمک آن ها تعیین شود. اگر معامله‌گران بیشتری به بازار بپیوندند، به این معنی است که احتمالاً یک روند خاص در بازار در حال شکل گیری است.


اتریوم برای اولین بار در اوایل آگوست از بیت کوین در بازار آپشن پیشی گرفت. Deribit، بزرگ‌ترین پلت‌فرم معاملاتی آپشن ارز دیجیتال، اخیراً در یک توییت به این تغییر توجه کرده است. این شرکت توییت کرد: "ما ادغام اتریوم را دوست داریم!"


انتقال آتی اتریوم به الگوریتم اجماع اثبات سهام به عنوان کاتالیزور صعودی کلیدی برای آن و همچنین به طور گسترده تر ارزهای دیجیتال تبلیغ شده است. بازار اسپات اتریوم در هفته‌های اخیر شاهد فعالیت‌های رو به رشدی بود و قیمت این رقیب بیت‌کوین به بالای سطح 1900 دلار رسید. با توجه به اینکه اتریوم بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است، طبیعی است که معامله گران آپشن نیز بخواهند سود خود را به دست آورند. انتظار می‌رود این ادغام که مورد انتظارترین رویداد مربوط به رمزارزها در سال 2022 است، در 15 سپتامبر رخ دهد. به دلیل مشکلات فنی احتمالی که ممکن است در طول آزمایش نهایی ایجاد شود، ممکن است این به‌روزرسانی کمی به تعویق بیفتد.


shape