گزارش گلس نود: بیش از 300000 بیت کوین اکنون متعلق به خریداران بیت کوینی است که در پایین ترین قیمت اخیر آن را خریده اند

گزارش گلس نود: بیش از 300000 بیت کوین اکنون متعلق به خریداران بیت کوینی است که در پایین ترین قیمت اخیر آن را خریده اند

1401/05/25

 بر اساس گزارش گلس‌نود، در جریان فروش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین از دست‌های ضعیف‌تر به سمت دست‌هایی که در پایین‌ترین سطح قرار دارند، حرکت کرد. به گفته این شرکت تحلیل داده های زنجیره‌ای، مجموعه‌ای از خریدارانی که در سطوح پایین وارد مارکت شده‌اند، با یک واگرایی سازنده نشان داده می‌شود که هولدرهای کوتاه‌مدت هستند. این شرکت ادعا می کند که این گروه از افراد در حال حاضر حدود 300000 بیت کوین دارند که با نرخ بسیار پایین تری خریداری کرده اند.


اگرچه قیمت بیت کوین در یک محدوده رنج نوسان دارد، اما قیمت آن از پایین ترین سطح 22,392 دلار در 1 آگوست به بالاترین قیمت 25,214 دلار در 15 آگوست رسیده است. قیمت بیت کوین در زمان انتشار این خبر 24117 دلار است. طبق گفته گلس‌نود از زمان فروپاشی LUNA در ماه می، خروجی خالص 300000 بیت کوین از هولدرهای بلندمدت بیت کوین (LTH) و به نفع دارندگان کوتاه مدت((STH)  وجود داشته است. 


تورم در عرضه هوادرهای کوتاه مدت (STH)  به انباشتگی توسط خریدارانی اشاره دارد که در حین تخلیه وارد شده اند و اکنون دارای سکه هایی با هزینه بسیار پایین تر هستند. افزایش تعداد سکه های متعلق به گروه هولدرهای کوتاه مدت در این زمینه به وجود خریداران در بازار نزولی اشاره دارد. 


shape