دوج کوین جزو پنج دارایی پر سود در 24 ساعت گذشته قرار گرفت

دوج کوین جزو پنج دارایی پر سود در 24 ساعت گذشته قرار گرفت

1401/05/24

 بزرگترین میم کوین در بازار، یعنی دوج کوین به دنبال توکن شیبا اینو که اخیرا رشد خوبی را تجربه کرد ، وارد پنج دارایی دیجیتال برتر از لحاظ سوددهی روزانه در بین 100 دارایی برتر CoinMarketCap شد. 


شکست سطحی که همه منتظر آن بودند

همانطور که قبلا ذکر کرده‌ایم، شیبا اینو و دوج‌کوین هر دو در آستانه شکست یا حداقل یک جهش نوسان بودند، زیرا در 30 روز گذشته معاملات اخیر خود عملکرد بسیار کمی از خود نشان داده‌اند.

در 14 آگوست، دوج کوین با موفقیت از الگوی مثلث متقارن عبور کرد که به عنوان محدوده تثبیت عمل می کرد و عملکرد قیمتی مناسبی را در چند ماه گذشته به ما نشان نداده است. در بازه‌های زمانی میان‌مدت یا بلندمدت، هیچ مقاومتی مهمی وجود ندارد که بتواند دوج‌کوین را از حرکت بیشتر به سمت بالا باز دارد، مگر اینکه به دلیل کمبود حجم معاملات، این رالی محو شود.


بزرگترین رقیب دوج کوین

با کاهش ارزش شیبا اینو در بازار، شاهد شکافی در صنعت میم کوین ها بودیم، زیرا برخی ارزهای کلاسیک قدیمی را ترجیح می‌دادند و برخی دیگر قرار گرفتن در معرض توکن‌های با نوسان بالا و پرخطر مانند SHIB را انتخاب کردند. امروز، نوسانات این توکن به سطح متوسطی کاهش یافت که از دوج کوین بیشتر است. در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو بیش از 22 درصد ارزش خود را افزایش داد و به یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شد. اکنون سوال اصلی برای سرمایه گذاران این است که این رالی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، زیرا هنوز شاهد جهش حجم معاملات یا جریان های ورودی به بازار نیستیم و پس از پایان معاملات آخر هفته، حرکت بازگشتی برای آن ها ممکن خواهد بود.



shape