واکنش قیمت کاردانو به اخبار مثبت در مورد تغییرات قریب الوقوع شبکه

واکنش قیمت کاردانو به اخبار مثبت در مورد تغییرات قریب الوقوع شبکه

1401/05/22

قیمت کاردانو(ADA) بالاتر رفت و در 13 آگوست به 0.568 دلار رسید، زیرا IOG یک جمع بندی مثبت در مورد پیشرفت کار انجام شده روی هارد فورک Vasil ارائه کرده است. از پایین ترین قیمت روز قبل یعنی 0.52 دلار، ADA پس از انتشار خبر نقطه عطف قابل توجه در آزمایش Vasil، نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار این خبر، ADA با 6 درصد افزایش با قیمت 0.55 دلار معامله می شود.

به گفته IOG، ارتقای Vasil همچنان بلندپروازانه ترین برنامه کاری است که  این پروژه انجام داده است، بنابراین ایمنی و امنیت  اولویت اصلی آنها هنگام مدیریت ارتقا است. همچنین اظهار داشته است که نسخه نود جدید  1.35.3  برای استفاده در Vasil devnet و محیط پیش‌تولید جدید منتشر شده است. اگر مشکل جدیدی وجود نداشته باشد، گره جدید ممکن است همان چیزی باشد که ارتقاء Vasil در شبکه اصلی با آن آغاز می‌شود. به‌علاوه، محیط پیش‌تولید جدیدی ایجاد شده است تا به صرافی‌ها و SPOها، محیطی پاک و چابک‌تر بدهد تا در برابر 1.35.3 آزمایش و ادغام نهایی خود را آغاز کنند. این محیط سه شاخص عمده بحرانی را ارائه می دهد که به تصمیم گیری در مورد اینکه چه زمانی ارتقا شبکه اصلی Vasil ممکن است انجام شود، کمک می کند: اول، کاندید نهایی گره Vasil باید 75٪ از بلوک های شبکه اصلی را ایجاد کرده باشد. سپس dAppهای اصلی شبکه اصلی کاردانو (از جمله ده مورد TVL برتر ) باید نشان دهند که در محیط پیش‌تولید به 1.35.3 ارتقا یافته‌اند و در نهایت شبکه اصلی پس از اینکه حدود 25 مبادله ارتقاء یافتند، ادامه یابد.


نسخه آزمایشی کیف پول Daedalus جدید در راه است

IOG در گزارش هفتگی خود، کار در حال انجام تیم Daedalus را در آماده سازی برای نسخه آزمایشی آینده Daedalus v.4.12.1 گزارش می دهد. کیف پول Daedalus یک کیف پول رومیزی فول نود برای ارز ADA است. IOG همچنین آخرین آمار شبکه کاردانو را در گزارش توسعه هفتگی خود به اشتراک گذاشت. در حال حاضر، 1065 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند و اخیرا 93 پروژه در کاردانو راه اندازی شده است.


shape