تنیس روی میز با برنامه هایی برای ان اف تی و وب سه وارد دنیای کریپتو می شود

تنیس روی میز با برنامه هایی برای ان اف تی و وب سه وارد دنیای کریپتو می شود

1401/05/20

مسئول رویداد هیئت حاکمه تنیس با یک استارت آپ NFT برای ساخت این بازی همکاری می کند.

پینگ پنگ جدیدترین ورزشی است که وارد حوزه ی کریپتو می شود. تنیس روی میز جهانی (WTT)، مسئول رویدادهای هیئت حاکمه این ورزش، روز چهارشنبه گفت که در تلاش برای گسترش این بازی، ابتکارات Web3 را با مشارکت با استارتاپ NFT Tech دنبال می کند.


این همکاری چند ساله، منجر به انتشار کلکسیون های دیجیتال، تجربیات متاورس، بازی برای کسب درآمد و حرکت برای کسب درآمد توسط WTT خواهد شد. تنیس روی میز در جنبش ورزشی متاورس تنها نیست: هر چهار لیگ ورزشی بزرگ در ایالات متحده در حال آزمایش فناوری به عنوان راهی برای جذب مخاطبان جدید هستند.


در حالی که مشخص نیست که رمزارزها دقیقاً چه نقشی در آینده این ورزش ها خواهد داشت، بیشتر سازمان های ورزشی به طور مشخص وب3 را به عنوان یک ابزار رشد و بازاریابی، به ویژه برای جمعیت جوان تر و آگاه به فناوری، زیر نظر دارند. آدام دی کاتا، مدیر عامل NFT Tech در ایمیلی گفت: با استفاده از فناوری NFT، ما به امکاناتی مانند بلیط مسابقات، امکانات آموزشی و پخش آنلاین رویدادهای VIP دسترسی خواهیم داشت. گفته می‌شود که تنیس روی میز سومین رشته ورزشی است که سریع‌ترین رشد را در جمعیت میانسالان دارد و هشتمین ورزش محبوب در جهان است و بینندگان المپیکی آن در بالاترین حد خود در تاریخ این ورزش قرار دارند. 


shape