دوج کوین رتبه دهم را در بازار کریپتو را از دست داد و پولکادوت جایگزین آن شذ، قیمت دوج در یک رنج باقی ماند

دوج کوین رتبه دهم را در بازار کریپتو را از دست داد و پولکادوت جایگزین آن شذ، قیمت دوج در یک رنج باقی ماند

1401/05/15

دوج کوین از لیست ده ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار خارج شده است. دوج کوین پس از واگذاری جایگاه دهم خود به پولکادوت که اکنون دارای ارزش بازاری 9.62 میلیارد دلاری است، اکنون به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 9.28 میلیارد دلار قرار دارد. صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Bitbank در طول هفته گذشته، پشتیبانی از دو ارز دوج کوین (DOGE) و پولکادوت (DOT) را اضافه کرده است.

قیمت دوج کوین در یک رنج باقی مانده است

علی‌رغم اخبار مثبت در هفته که با انتشار جدید فهرست صرافی‌ها و حمایت‌های مجدد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، برجسته شده است، قیمت دوج کوین حدودا بدون تغییر باقی مانده است. میچی لومین، توسعه دهنده هسته دوج کوین ، انتشار اولیه Libdogecoin، که یک کتابخانه C از بلوک های سازنده دوج کوین است را اعلام کرده است. Libdogecoin یک کتابخانه C است که امکان ادغام مستقیم دوج کوین را در چندین پلتفرم فراهم می کند و توسعه دهندگان آن نیازی به داشتن دانش عمیق در فناوری بلاک چین ندارند.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، طی حضور اخیر در پادکست Full Send، حمایت خود را از دوج کوین تکرار کرد. ماسک در پاسخ به سوالی در مورد رمزارزها  اظهار داشت: به طور کلی و صراحتا از Doge حمایت می کنم. ماسک ادعا می کند که علیرغم اینکه دوج کوین به عنوان یک میم کوین در نظر گرفته شده است، سود واقعی برای دنیا خواهد داشت. وی اظهار داشت که در مقایسه با بیت کوین، دوج کوین ظرفیت تراکنش بیشتری دارد. قیمت دوج کوین در زمان انتشار این خبر 0.069 دلار بود که نسبت به روز گذشته کمی افزایش داشت. از ابتدای آگوست، قیمت آن به دلیل وجود مقاومت 0.075 دلاری در یک محدوده گیر کرده است. با توجه به اینکه بازار کریپتو همچنان درگیر نگرانی‌های کلان اقتصادی است، عملکرد کلی قیمت ارزهای دیجیتال در هاله ای ابهام قرار دارد.


shape