بازار کریپتو می تواند صعود خوبی داشته باشد چرا که میلیاردها USDt توسط شرکت تتر منتشر شده است

بازار کریپتو می تواند صعود خوبی داشته باشد چرا که میلیاردها USDt توسط شرکت تتر منتشر شده است

1401/05/12

همانطور که توسط WhaleAlert گزارش شده است، شرکت صادرکننده یکی از پرتقاضاترین استیبل کوین ها یعنیTether، یک میلیارد USDt اضافی منتشر کرده است. این انتشار پس از یک وقفه سه ماهه، یعنی زمانی که تتر شروع به افزایش فعالانه عرضه استیبل کوین های خود در 29 جولای کرد، دوباره شروع شده است.

بسیاری از تحلیلگران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بر این باورند که افزایش عرضه استیبل کوین ها بیشتر یک سیگنال صعودی برای بازار کریپتو است. به عنوان مثال، به گفته مدیر Binance، آقای ژائو (CZ) ، عرضه رو به رشد استیبل کوین ها در درازمدت برای ارزهای دیجیتال یک نشانه صعودی است، زیرا این همان پولی است که در آستانه ورود به بازار است و انرژی و سوخت لازم برای یک رالی در آینده را تامین میکند. از طرف دیگر، ویل کلمنته، یک متخصص مشهور رمزارز و همچنین تحلیلگر شرکت Blockware ، به این موضوع از دیدگاهی متفاوت نگاه کرده است. به نظر او، هر چه استیبل کوین ها در بازار کمتر باشند بهتر است، زیرا عرضه بیش از حد همراه با کمبود خریدار خواهد بود و این می تواند منجر به نزول بازار کریپتو شود. در عین حال، طبق مدل کلمنته، اگر مقدار استیبل کوین‌های در گردش شروع به کاهش کنند، این یک سیگنال صعودی برای بازار کریپتو خواهد بود. با این حال، واضح است که این متخصص در مورد وجود تعداد زیادی استیبل کوین در حاشیه بازار، با CZ موافق است.

وضعیت فعلی بازار کریپتو

 دیروز همه نگاه ها به پرواز نانسی پلوسی بود. در آستانه پرواز، بازارهای مالی در حال کاهش بودند، زیرا هیچ کس از نتیجه آن خبر نداشت. با این حال، فرود موفقیت آمیز او اخبار مثبتی را به همراه داشت و بازار کریپتو رشد خود را همراه با شاخص S&P 500 در پی این خبر خوب آغاز کرد. بیت کوین همچنان در یک کانال صعودی است. سطح مقاومت در محدوده ی 23,600-24,000 دلار باقی مانده است.


shape