تعداد هولدرهای شیبا اینو در حال افزایش است

تعداد هولدرهای شیبا اینو در حال افزایش است

1401/05/08

بر اساس داده های IntoTheBlock، تعداد دارندگان بلند مدت شیبا اینو در حال افزایش است. این داده ها همچنین نشان می دهند که درصد دارندگان این نماد بر اساس زمان نگهداری آن به این صورت است: 26٪ از دارندگان شیبا اینو ، توکن های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، 70٪ از آن ها کمتر از یکسال و 4٪ توکن های خود را برای کمتر از یک ماه نگه داشته اند.

در اواسط ژوئن، U.Today درصد دارندگان بلندمدت شیبا اینو را 19٪ گزارش کرد، در حالی که دارندگان میان مدت در آن زمان 77٪ بود، تنها 3٪ در آن زمان کمتر از یک ماه توکن های خود را نگه داشتند. در اواخر دسامبر 2021، گزارش شد که دارندگان شیبا اینو با درصد به ترتیب 14 و 86 ، عمدتاً کوتاه مدت و میان مدتی بودند. در آن زمان، درصد دارندگان بلندمدت، یعنی کسانی که بیش از یک سال توکن های خود را نگه داشته بودند ، صفر بود. از آن زمان ترکیب دارندگان شیبا اینو به طور چشمگیری تغییر کرده است، به طوری که تعداد مالکان بلندمدت از مالکان کوتاه مدت بیشتر شده است. این تعییر ممکن است به معنای تغییر دیدگاه سرمایه گذاران از دیدگاه کوتاه مدت به بلندمدت باشد و این درحالی است که بازارهای کریپتو وارد یک فاز نزولی یا زمستان کریپتو شده‌اند که در آن آلت‌کوین‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از پیک های خود کاهش داشته اند.

سرمایه‌گذارانی که دیدگاه خود را به نگهداری ارزهای دیجیتال در بلندمدت تغییر داده‌اند، در تلاش هستند تا از رکودی که در سال جاری به‌دلیل تغییر تصمیمات فدرال رزرو به سمت انقباضات پولی و در نتیجه فروپاشی صندوق هایی مانند صندوق تامین کریپتو Three Arrows Capital ایجاد شده بود، رهایی یابند. در زمان انتشار این خبر، نماد SHIB با قیمت 0.00001229 دلار، با 6.47 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته معامله شد. طبق گزارش WhaleStats، شیبا اینو همچنان به رکوردشکنی در تعداد دارندگان خود ادامه می دهد و در حال رسیدن به بیش از 1215000 دارنده می باشد؛ که این نشان دهنده علاقه به سرمایه گذاری بلندمدت است و این یک سیگنال مثبت برای آن است. شیبا اینو مقام بزرگترین ذخیره توکن در میان 100 نهنگ برتر ETH را بازپس گرفته است. تجزیه و تحلیل WhaleStats از 100 دارنده برتر شیبا اینو ، افزایش 28.29 درصدی و 33.32 درصدی در میانگین موجودی و ارزش نماد SHIB را برای این دسته از آدرس ها نشان می دهد. حجم معاملات این نماد نیز 53.93 درصد افزایش یافته است.


shape