رمزارز چین لینک سطح حمایتی 300 میلیونی تشکیل داده است.

رمزارز چین لینک سطح حمایتی 300 میلیونی تشکیل داده است.

1401/05/07

Chainlink ،سطح حمایتی 300 میلیونی تشکیل داده است.

سلب مسئولیت: نظرهای بیان شده در این متن، توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست و فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست. هر سرمایه گذاری و به طور کلی همه معاملات مستلزم ریسک است، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری تحقیقات و بررسی های خود را انجام دهید. ما سرمایه گذاری با پولی که پذیرش از دست دادنش ندارید را توصیه نمی کنیم.

داده‌های زنجیره‌ای Chainlink نشان می‌دهند که معامله‌گران حمایت قابل‌توجهی برای این توکن در حدود قیمت 6.70 دلار ایجاد کرده‌اند. تاریخچه تراکنش ها نشان می دهد که 7000 آدرس برای خرید بیش از 300 میلیون LINK آماده هستند. اندیکاتور IOMAP درصد سرمایه‌گذارانی را نشان می‌دهد که در حدود یک قیمت مشخص در سود هستند و همچنین حجم خرید یا فروش را نشان می‌دهد. استفاده از این اندیکاتور به ما امکان تعیین سطوح حمایتی و مقاومتی محلی را می دهد.

در حدود قیمت 6.70 دلار، بیش از 7000 سرمایه گذار و معامله گر 300 میلیون سفارش خرید LINK، با حجم بیش از 2 میلیارد دلار را ثبت کرده اند. هر زمان که چنین حجم زیادی در اطراف یک سطح قیمت مشخص ظاهر شود، معمولاً به یک سطح حمایت تبدیل می‌شود، زیرا فروشنده ها باید مجموع سفارش‌های موجود را پوشش دهند تا بتوانند قیمت را به سطح پایین‌تری برسانند. سطح حمایت اصلی بعدی در حدود 6.20 دلار قرار دارد و در عین حال سطح مقاومت بزرگی در این حوالی قیمت دیده نمی‌شود، بنابراین حتی جریان‌های کوچک ورود پول به این ارز دیجیتال ممکن است آن را به بالاترین سطح محلی جدیدی سوق دهند. تحلیل تکنیکال Chainlink طبق نمودار روزانه این توکن نشان می دهد که این رمزارز در تلاش است تا وارد رالی معکوس شود زیرا توانسته است با موفقیت از میانگین متحرک 50 روزه عبور کند و اکنون هدف خود را در سطح مقاومت بعدی خود یعنی میانگین متحرک 200 روزه قرار داده است که در حدوطد قیمت 11 دلار است.

علاوه بر این، LINK  توانست خط روند مقاومتی محلی خود را بشکند، که این یک سیگنال صعودی قوی برای آن محسوب می شود که ممکن است منجر به افزایش کوتاه‌مدت تا میان‌مدت در Chainlink شود. سایر عوامل نیز نشان می‌دهند که روند نزولی این ارز دیجیتال به آرامی در حال محو شدن است و LINK شانس زیادی دارد تا  عملکرد قیمتی قابل توجهی را در آینده  نشان دهد. در زمان انتشار این خبر، لینک با قیمت 7.5 دلار معامله می شود و افزایش قیمت 5.5 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه می کند.

shape