نحوه توسعه اقتصاد دیجیتال جدید مبتنی بر کاردانو

نحوه توسعه اقتصاد دیجیتال جدید مبتنی بر کاردانو

1401/05/06

 

نحوه توسعه اقتصاد دیجیتال جدید مبتنی بر کاردانو

سلب مسئولیت: نظرهای بیان شده در این متن، توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست و فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست. هر سرمایه گذاری و به طور کلی همه معاملات مستلزم ریسک است، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری تحقیقات و بررسی های خود را انجام دهید. ما سرمایه گذاری با پولی که پذیرش از دست دادنش ندارید را توصیه نمی کنیم.

کاردانو ممکن است یک رقیب بزرگ برای اجرای زیرساخت های مالی جهانی باشد زیرا به سرویس های مالی اجازه می دهد تا بر روی شبکه تراکنش ساخته شود و بتوانند بدون نیاز به واسطه عمل کنند. صرافی های غیرمتمرکزی که در کاردانو در حال اجرا هستند، به شما امکان مبادله توکن های ADA، USDC، USDT، BTC، ETH و دیگر توکن ها را می دهند. همه چیز غیرمتمرکز است و نیازی به اعتماد به یک شخص ثالث متمرکز نیست که بخواهد کلیدهای خصوصی سکه های شما را داشته باشد. تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول کاردانو برای دسترسی به همه ی آیتم های حوزه ی Defi است.

کاردانو این کار را از طریق یک شناسه غیرمتمرکز (DID) که از طریق پروژه Atala PRISM اجرا می‌شود، فعال می‌کند. Lace، یک کیف پول سبک برای کاردانو ، قصد دارد عملیات رای گیری و شناسایی را در نسخه های آینده ادغام کند. علاوه بر این، Lace قصد دارد از بسیاری از محصولات کاردانو استفاده کند و عملکردهای مختلف را در یک تجربه کاربری یکپارچه ترکیب کند که شامل Project Catalyst برای ثبت نام ساده رأی دهندگان و Atala PRISM برای مدیریت هویت و داده های شخصی می شود.

استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت در حال گسترش است. این که آیا این استیبل کوین ها خواهند بود که استفاده ی گسترده تری خواهند داشت یا کوین های بومی پروژه های خاص، هنوز مشخص نیست. کاردانو می‌خواهد در این بازار تاثیر زیادی داشته باشد، زیرا این امر توکن‌سازی اقتصاد را ممکن می‌سازد. هویت غیرمتمرکز (DID)، که به کاربران کنترل بیشتری روی حریم خصوصی شان می‌دهد، ممکن است یکی از ستون‌های این آینده باشد. پرداخت‌های همتا به همتا نیز ساده‌تر می‌شوند زیرا شرکت‌کنندگان ممکن است بتوانند تأیید کنند که با چه کسی صحبت می‌کنند. DeFi امیدوار است که به لطف DID اساساً بهتر عمل کند و خدمات مالی و شرکت های موجود در نهایت این ایده ها را به کار خواهند گرفت. شرکت Dish که یکی از 500  شرکت برتر دنیا از نگاه مجله Fortune است و چند کشور آفریقایی نیز شروع به استفاده از DID کرده اند. سال گذشته شرکت Input Output Global(IOG) همکاری خود را با وزارت آموزش اتیوپی اعلام کرد تا به پنج میلیون دانش‌آموز اتیوپیایی راهی برای تأیید اعتبار تحصیلی خود با استفاده از فناوری Atala PRISM که بر روی بستر کاردانو ساخته شده است را ارائه دهد.

کاردانو به عنوان پیشرفته ترین دارایی دیجیتال در فضای کریپتو سلطنت می کند

به گفته Santiment، کاردانو همچنان توسعه‌یافته‌ترین دارایی در فضای کریپتو است: این شرکت در مورد کاردانو گفته است: بر اساس تجزیه و تحلیل ما در مورد کدهای پروژه، تعاملات در مورد مشکل ها و موارد دیگر، کاردانو به‌عنوان توسعه‌یافته‌ترین دارایی در کریپتو حکومت می‌کند. به منظور حصول اطمینان از اینکه فقط توسعه های اساسی و مرتبط، در آپدیت ها گنجانده شود، به‌روزرسانی‌های معمولی که تیم‌ها ارائه می دهند حذف می‌شوند.

shape