انجمن بلاک چین به دنبال اطلاعاتی از فدرال رزرو، FDIC و OCC در مورد شرکت‌های رمزارز است

انجمن بلاک چین به دنبال اطلاعاتی از فدرال رزرو، FDIC و OCC در مورد شرکت‌های رمزارز است

1401/12/26

این انجمن درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات را به عنوان بخشی از تحقیق در مورد اینکه چگونه اقدامات تنظیم‌کننده‌ها به‌طور نادرست به سقوط سه بانک کمک کرده است، ارائه کرد.


گروه حمایت از کریپتو مستقر در ایالات متحده، انجمن بلاک چین، از تنظیم کننده های مالی خواسته است تا اطلاعات مرتبط با احتمال خروج بانکی از شرکت های رمزارز را در پی شکست بانک های Signature، Silicon Valley و Silvergate ارائه دهند.


در اطلاعیه 16 مارس، انجمن بلاک چین اعلام کرد که درخواست های قانون آزادی اطلاعات را برای اسناد و ارتباطاتی که به طور بالقوه می تواند به شرکت بیمه سپرده فدرال، هیئت حاکمه سیستم فدرال رزرو و دفتر کنترل کننده ارز ارسال کند. این نشان می دهد که اقدامات تنظیم کننده به طور نادرست به سقوط سه بانک کمک کرده است. به گفته کریستین اسمیت، مدیرعامل انجمن بلاک چین، با شرکت‌های رمزارز باید مانند هر کسب‌وکار قانون‌طلب دیگر در ایالات متحده با دسترسی به حساب‌های بانکی رفتار شود.


این انجمن گفت: BA در حال بررسی ادعاهای نگران کننده است ؛ از جمله بسته شدن حساب ها و امتناع از افتتاح حساب های جدید ؛ که در پی بحران بانکی این هفته بیشتر نگران کننده شده است. 


برای بسیاری از افراد در این فضا، بحران بانکی اخیر با اعلام شرکت مادر Silvergate در 8 مارس آغاز شد که عملیات خود را برای رمزارزها متوقف خواهد کرد. بانک سیلیکون ولی در 10 مارس با ورشکستگی خود پس از اجرای سپرده‌ها مواجه شد و خزانه‌داری، فدرال رزرو و FDIC بسته شدن بانک Signature را در 12 مارس اعلام کردند.


در آن زمان، بیانیه مشترکی از رگولاتورها اعلام کرد که اقدام علیه Signature برای حفاظت از اقتصاد ایالات متحده از طریق تقویت اعتماد عمومی به سیستم بانکی ما انجام شده است. با این حال، بارنی فرانک، نماینده سابق و عضو هیئت مدیره امضای ایالات متحده، گزارش داد که FDIC با تعطیل کردن بانک، یک پیام قوی ضد رمزارزها ایجاد می کند و برخی از قانونگذاران خواستار پاسخ هستند.


یکی از سخنگویان FDIC به کوین تلگراف گفت که روند مناقصه برای بانک هایی که علاقه مند به خرید Signature و Silicon Valley Bank هستند آغاز شده است. آنها گزارش‌های اخیر را پیشنهاد کردند مبنی بر اینکه FDIC از خریداران بالقوه بانک‌های شکست خورده درخواست کرده است که از هیچ خدمات رمزارزی پشتیبانی نمی‌کنند، می‌تواند بخشی از فرایند بازاریابی محرمانه آن باشد.

قبل از بسته شدن، بسیاری Signature را یک بانک بزرگ دوستدار رمزارز در ایالات متحده می‌دانستند که به Coinbase، Paxos Trust، BitGo و Celsius خدمات ارائه می‌دهد. برخی در این فضا پیشنهاد کرده‌اند که حمله رگولاتورهای فدرال به بانک‌هایی که به شرکت‌های رمزارز خدمات ارائه می‌کنند، می‌تواند شرکت‌ها را مجبور کند به گزینه‌های نادرستی روی آورند.


shape