Uniswap در اکوسیستم زنجیره BNB راه اندازی شد تا رشد و نقدینگی را افزایش دهد

Uniswap در اکوسیستم زنجیره BNB راه اندازی شد تا رشد و نقدینگی را افزایش دهد

1401/12/25

پس از دریافت حمایت اکثریت قابل توجه و 66 درصدی از رای دهندگان در ماه فوریه، استقرار Uniswap Protocol v3 اکنون در زنجیره BNB عملیاتی شده است.


صرافی غیرمتمرکز Uniswap رسماً در BNB Chain، بلاک چین قرارداد هوشمند ساخته شده توسط Binance، به طور رسمی پخش می شود. بیش از 55 میلیون دارنده توکن UniSwap به پیشنهاد حاکمیت 0x Plasma Labs برای استقرار Uniswap v3 در زنجیره BNB در ماه فوریه رای مثبت دادند که با موفقیت به تصویب رسید. این پیشنهاد به دلیل نیاز به Uniswap برای گسترش دامنه خود و به طور بالقوه رشد بیشتر و پذیرش DeFi مطرح شد.


قبل از این، Wormhole به عنوان پل تعیین شده پروتکل به زنجیره BNB انتخاب شد. بر اساس این اعلامیه، گسترش زنجیره BNB چندین مزیت از جمله رشد کاربر، هزینه‌های کمتر و ورود به بازارهای جغرافیایی جدید را ارائه می‌کند.


در این اطلاعیه همچنین آمده است که حرکت به زنجیره BNB توانایی پروتکل Uniswap را برای خدمت رسانی به همه کاربران در فضای Web3 افزایش می دهد و گامی به سمت افزایش دسترسی و نقدینگی برای کاربران آن است.


این حرکت به این معنی است که کاربران پروتکل Uniswap می‌توانند از اکوسیستم زنجیره BNB برای تجارت و مبادله توکن‌ها در سراسر شبکه استفاده کنند. این ادغام همچنین به Uniswap اجازه می دهد تا با جامعه توسعه دهندگان مالی غیرمتمرکز زنجیره BNB (DeFi) از یک منبع نقدینگی بهره برده و آگاهی و پذیرش را در بین سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی افزایش دهد.


طبق این اعلامیه، راه اندازی با نیاز صنعت DeFi برای دسترسی بیشتر و سازگاری با بلاک چین مطابقت دارد. انتظار می رود راه اندازی بیشتر به رشد Uniswap و BNB Chain کمک کند.


shape