شرکت Polygon با Unstoppable Domains برای راه اندازی دامنه های سطح بالا همکاری می کند

شرکت Polygon با Unstoppable Domains برای راه اندازی دامنه های سطح بالا همکاری می کند

1401/12/23

کاربران اکوسیستم Polygon می توانند دامنه های Web3.polygon را از طریق مشارکت جدید با Unstoppable Domains ایجاد کنند.


Polygon توانایی ایجاد نام های دامنه. Web3.polygon را با مشارکت Unstoppable Domains راه اندازی کرده است. این پیشنهاد به کاربران این امکان را می دهد که وارد برنامه های Web3 شوند، از آدرس های کیف پول قابل خواندن توسط انسان و ایجاد وب سایت های غیرمتمرکز استفاده کنند.


این سرویس برای 180 میلیون کاربر و 40000 سرویس در سراسر اکوسیستم بلاک چین Polygon در دسترس خواهد بود. Unstoppable Domains از Polygon برای برش دامنه های غیرمتمرکز با هزینه تراکنش صفر استفاده می کند. تا به امروز بیش از 2.7 میلیون دامنه در بلاک چین Polygon ثبت شده است.


کاربران می توانند از دامنه های polygon برای ایجاد هویت های دیجیتالی که با 750 برنامه کاربردی، بازی و پلتفرم متاورس سازگار است، استفاده کنند. از این ها می توان برای ورود به برنامه های وب مانند آدرس های کیف پول ارزهای دیجیتال و وب سایت های غیرمتمرکز استفاده کرد.


Unstoppable Domains همچنین به کاربران اجازه می دهد تا پروفایل هایی ایجاد کنند که می توانند به کانال های رسانه های اجتماعی متصل شوند و به عنوان یک هویت دیجیتال در پلتفرم ها و شبکه های Web3 عمل کنند.


Unstoppable Domains همچنین از 16 مارس دسترسی به بازی های پریمیوم «.polygon» و دامنه های رقمی را ارائه می دهد. خدمات دامنه غیرمتمرکز مانند Unstoppable Domains و Ethereum Name Service (ENS) طی سال گذشته محبوب شده اند و شاهد رشد قابل توجهی در دامنه های ثبت شده بوده اند.


صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی Coinbase با Unstoppable Domains همکاری کرد تا در آگوست 2020 به جای آدرس های رمزارز، پرداخت از طریق دسته دامنه به جای آدرس های رمزارزی را ارائه دهد. سپس Coinbase در سپتامبر 2022 با ENS همکاری کرد تا نام های کاربری رایگان name.cb.id را به کاربران ارائه دهد تا جایگزین آلفا شود؛این نام های کاربری آدرس های کیف پول عددی با جایگزین های قابل خواندن برای انسان هستند.


shape