Coinbase معامله برای BUSD را غیرفعال می کند

Coinbase معامله برای BUSD را غیرفعال می کند

1401/12/22

کوین بیس به کاربران اطمینان داد که وجوه BUSD آنها در دسترس باقی خواهد ماند و آنها همچنان می توانند در هر زمانی وجوه خود را برداشت کنند.


صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مستقر در ایالات متحده در 13 مارس اعلام کرد که معاملات استیبل کوین بایننس USD را به حالت تعلیق درآورده است. کوین بیس در اطلاعیه اولیه خود در تاریخ 27 فوریه به استانداردهای فهرست بندی به عنوان زمینه تصمیم خود اشاره کرد.


طبق موضوع توییتر 27 فوریه کوین بیس ، این تصمیم برای Coinbase.com (ساده و پیشرفته)، Coinbase Pro، Coinbase Exchange و Coinbase Prime اعمال می شود. در 13 مارس، کوین بیس به مشتریان خود اطمینان داد که وجوه BUSD شما در دسترس شما باقی خواهد ماند و شما همچنان توانایی برداشت وجه خود را در هر زمان خواهید داشت.


در 8 مارس، کوین بیس یک راه حل تجاری جدید به نام کیف پول به عنوان یک سرویس (WaaS) معرفی کرد تا به شرکت ها در ارائه کیف پول Web3 به مشتریان خود کمک کند. WaaS از طریق زیرساخت های فنی کیف پول های زنجیره ای قابل تنظیم را ارائه می دهد و شرکت ها را قادر می سازد این کیف پول ها را ایجاد و راه اندازی کنند. علاوه بر این، رابط برنامه نویسی برنامه کیف پول ارائه شده توسط WaaS به کسب و کارها اجازه می دهد تا کیف پول هایی را برای ورود ساده مشتری، برنامه های وفاداری یا خریدهای درون بازی ایجاد کنند.


در 11 مارس، کوین بیس به مشتریان اطمینان داد که علیرغم سرکوب اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد خدمات سهام ارائه شده توسط ارائه دهندگان متمرکز، به خدمات سهامداری خود ادامه خواهد داد و در واقع ممکن است این خدمات افزایش یابد.


shape