کره جنوبی صندوق متاورس را برای تسریع در ابتکارات داخلی راه اندازی می کند

کره جنوبی صندوق متاورس را برای تسریع در ابتکارات داخلی راه اندازی می کند

1401/12/21

با کمک Metaverse Fund، کره جنوبی از ادغام و تملک شرکت های مختلف از اکوسیستم متاورس حمایت خواهد کرد.


در حالی که برخی از اقتصادهای جهانی به دلیل هیاهو در مورد بی ثباتی قیمت و فروپاشی اکوسیستم در کریپتوها منحرف شدند، کره جنوبی پتانسیل متاورس را به عنوان یک موتور رشد اقتصادی جدید بیان کرد.


وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی از سرمایه‌گذاری در صندوقی برای ایجاد ابتکارات متاورس در این کشور خبر داد. طبق این اعلام رسمی، دولت کره جنوبی 24 میلیارد وون کره (18.1 میلیون دلار) برای ایجاد صندوقی با بیش از 40 میلیارد وون کره (30.2 میلیون دلار) برای توسعه متاورس سرمایه گذاری کرد.


با کمک Metaverse Fund، کره جنوبی از ادغام و تملک شرکت های مختلف در اکوسیستم متاورس حمایت خواهد کرد. دولت افزایش علاقه شرکت‌های بزرگ فناوری به متاورس را دلیلی برای سرمایه‌گذاری در این صندوق عنوان کرد.


دولت موافقت می کند که با توجه به ریسک های سرمایه گذاری اساسی، جذب سرمایه از طریق سرمایه گذاری های خصوصی برای بازیگران محلی دشوار است. در نتیجه، علاوه بر ادغام و تملک، کره جنوبی قصد دارد به شرکت های داخلی مرتبط با متاورس کمک کند تا با بازیگران جهانی رقابت کنند و افزود که ما قصد داریم به طور فعال از آن حمایت کنیم.


در ماه ژانویه، سئول یک کپی دیجیتالی از شهرش را در متاورس راه اندازی کرد. دولت کره جنوبی تقریباً 2 میلیارد وون (1.6 میلیون دلار) برای فاز اول پروژه متاورس هزینه کرد. با این حال، کره جنوبی همچنان به کنترل و تعادل تهدیدات فرامرزی در دنیای فیزیکی ادامه می دهد. در ماه فوریه، این کشور اولین تحریم های مستقل خود را در رابطه با سرقت ارزهای دیجیتال و حملات سایبری علیه گروه ها و افراد خاص کره شمالی اعلام کرد.


shape