شیبا اینو به گزینه پرداخت جدید برای شرکت Unstoppable Domains تبدیل می شود

شیبا اینو به گزینه پرداخت جدید برای شرکت Unstoppable Domains تبدیل می شود

1401/12/18

Unstoppable Domains، ارائه‌دهنده دامنه غیرمتمرکز، اعلام کرده است که کاربرانش اکنون می‌توانند دامنه‌های آن را با استفاده از Shiba Inu (SHIB)، ارز دیجیتالی که از زمان راه‌اندازی آن در آگوست 2020 محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است، خریداری کنند.


Unstoppable Domains به طور مداوم تعداد گزینه های خرید را با افزودن طیف گسترده تری از رمزارزها افزایش داده است. این شرکت قبلا ارزهای دیجیتال محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را پذیرفته است. در اوایل ماه مارس، پشتیبانی از دوج کوین را نیز اضافه کرد.


Unstoppable Domains فناوری است که یک سرویس نام غیرمتمرکز را برای ثبت دامنه در اختیار کاربران قرار می دهد. این سرویس از مصادره یا سانسور توسط هر مقام مرکزی مصون است. این فناوری در تلاش است تا سیستم نام دامنه (DNS) را از طریق پیوند مستقیم دامنه ها به کیف پول های رمزارز و برنامه های غیرمتمرکز، واقعا غیرمتمرکز کند. این فرآیند تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند، نیاز به آدرس‌های کیف پول گسترده را از بین می‌برد و تجربه کلی را ساده می‌کند.


انتظار می‌رود این اقدام اخیر، پذیرش ثبت نام غیرمتمرکز دامنه و موارد استفاده از ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. در اوایل سال جاری، Unstoppable Domains از طریق همکاری جدید با مرورگر Web3 Opera، ارائه‌های هویت دیجیتال خود را گسترش داد و به کاربران اجازه داد به هویت‌های دیجیتال مبتنی بر Polygon دسترسی داشته باشند و از آنها برای انتقال ارزهای دیجیتال استفاده کنند.


این حرکت با هدف گسترش دسترسی کاربران به هویت دیجیتال آنلاین و افزایش حمایت از هویت دیجیتال انجام شده است. در اواخر دسامبر، ارائه‌دهنده دامنه Web3 اعلام کرد که با اکسپلورر بلاک‌چین اتریوم Etherscan و Polygonscan یکپارچه می‌شود تا به کاربران امکان تجزیه و تحلیل داده‌های روی زنجیره و ردیابی تراکنش‌ها را بدهد.


shape