Silvergate شبکه Exchange را می بندد و 9.9 میلیون دلار به Blockfi منتقل می کند

Silvergate شبکه Exchange را می بندد و 9.9 میلیون دلار به Blockfi منتقل می کند

1401/12/15

این بانک شبکه پرداخت رمزارز خود را قطع می کند و ادعا می کند که این خاتمه یک تصمیم مبتنی بر ریسک است. بانک کریپتویی Silvergate در تاریخ 3 مارس اعلام کرد که شبکه پرداخت دارایی های دیجیتال خود را قطع می کند و ادعا می کند که این خاتمه تصمیم مبتنی بر ریسک است. این اقدام پس از سقوط سهام بانک در پنج روز گذشته به دلیل ترس از ورشکستگی و کاهش 59 درصدی آن صورت گرفت.


تصمیم دوم در همان روز از قاضی مایکل کاپلان ، قاضی ایالات متحده گرفته شد و گفت: سیلورگیت باید 9.8 میلیون دلار واریز شده توسط Blockfi را برگرداند. طبق اسناد ارسال شده در وب سایت مشاور بازسازی Blockfi ، دادگاه به بانک دستور داد تا پس از توافق بین دو شرکت در نوامبر 2022 ، بلافاصله وجوه را منتقل کند.


Blockfi یکی از شرکت های رمزارزی است که در نوامبر 2022 در اثر فروپاشی FTX تحت تأثیر قرار گرفته است ، بانک رمزارزی Silvergate به دلیل بازار نزولی رمزارزها قبل از اینکه در سه ماهه چهارم سال 2022 به نتیجه برسد ، منجر به ضرر خالص 1 میلیارد دلاری شد.


بنا بر گزارش ها ، سیلورگیت 3.6 میلیارد دلار از سیستم بانکهای وام فدرال ایالات متحده ، یک کنسرسیوم 11 بانک منطقه ای در سراسر ایالات متحده وام گرفته است که بودجه ای را برای سایر بانک ها و وام دهندگان تأمین می کند تا اثرات افزایش برداشت را کاهش دهد.


shape