مدیر عامل شرکت ریپل می گوید ، صنعت رمزارزها در حال حرکت به سمت خارج از ایالات متحده است

مدیر عامل شرکت ریپل می گوید ، صنعت رمزارزها در حال حرکت به سمت خارج از ایالات متحده است

1401/12/15

براد گارلینگهاوس ، مدیرعامل ریپل گفت كه دادخواست SEC علیه ریپل،حمله به صنعت رمزارزها است. او گفت آیین نامه کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در صدد اجرای یک روش سالم برای تنظیم این صنعت نیست و ممکن است منجر به این شود که ایالات متحده یک مکان با جذابیت کمتر برای شرکت های رمزارزی باشد.


در مصاحبه 3 مارس بلومبرگ ، برد گارلینگهاوس ، مدیرعامل شبکه پرداخت دیجیتال مبتنی بر blockchain Ripple ، اظهار داشت که رویکرد مقررات SEC ، ایالات متحده را در معرض خطر شدید قرار می دهد که یک مرکز جذاب برای تکامل بعدی blockchain و رمزارز است. گارلینگهاوس خاطرنشان كرد: پرونده SEC علیه Ripple ، به سادگی جرم و حمله به صنعت را به طور كلی بازی می كند ، و افزود كه اگر SEC قادر به غلبه باشد ، موارد زیادی وجود خواهد داشت. وی اظهار داشت که صنعت رمزارز با توجه به روند تنظیم رمزارزی خود در پشت سایر کشورها مانند استرالیا ، انگلستان ، ژاپن ، سنگاپور و سوئیس در حال حرکت به بیرون از ایالات متحده است.


وی از این کشورها به دلیل استفاده از زمان و اندیشه برای ایجاد قوانین روشن تقدیر کرد و افزود: رویکرد اتخاذ شده توسط ایالات متحده روش سالم برای تنظیم یک صنعت نیست. گارلینگهاوس یادآوری کرد که وقتی برای اولین بار در اواخر دهه 90 وارد صنعت فناوری شد ، پیشنهادهایی برای ممنوعیت اینترنت به دلیل فعالیت غیرقانونی وجود داشت ، اما دولت این ایده را رد کرد و تصمیم گرفت چارچوبی ایجاد کند. وی تأکید کرد که مزایایی که این فرزندخواندگی اولیه مبنای ژئوپلیتیکی ایجاد کرده است ، آمازون و گوگل را در ایالات متحده مستقر کرده و نشان می دهد که همین فرصت در حال حاضر با ایجاد چارچوبی برای رمزارزها است.


Garlinghouse معتقد است که روند چارچوب باید با ترسیم حمایت های روشن برای مصرف کنندگان آغاز شود. وی افزود: مصرف کنندگان از تاخیر رنج می برند ، زیرا فاقد همان محافظتی هستند که چارچوب های نظارتی می توانند فراهم کنند. گارلینگهاوس معتقد است که یک تصمیم نهایی باید امسال در پرونده SEC علیه ریپل اتخاذ شود.


shape