بایننس  P2P را توصیه می کند زیرا اوکراین استفاده Hryvnia را در مبادلات رمزارز به حالت تعلیق در می آورد

بایننس P2P را توصیه می کند زیرا اوکراین استفاده Hryvnia را در مبادلات رمزارز به حالت تعلیق در می آورد

1401/12/15

به دنبال تعلیق موقت از بانک مرکزی اوکراین ، صرافی هایی مانند بایننس و Kuna اعلامیه های رسمی را اعلام کردند که به سرمایه گذاران در مورد این مشکل اطلاع می دهد.


اوکراین به طور موقت استفاده از ارز ملی خود ، Hryvnia را از طریق کارت های بانکی برای سپرده های فیات و برداشت در مبادلات رمزارز به حالت تعلیق درآورد. در حالی که این حرکت بلافاصله باعث می شود که سرمایه گذاران وجوه را به و از طریق صرافی ها منتقل می کنند ، بایننس به کاربران یادآوری می کند که چگونه خدمات (P2P) هنگام تجارت رمزارزها مفید هستند.


پس از تعلیق موقت از بانک مرکزی اوکراین ، مبادلات رمزارز مانند بایننس و Kuna اعلامیه های رسمی را اعلام کردند که به سرمایه گذاران در مورد این مشکل اطلاع می دهد. مایکل چبانیان ، بنیانگذار محلی Crypto Exchange Kuna ، این اختلال در سرویس را تصدیق کرد. با این حال ، وی گفت که بعداً تفاوت های ظریف توسعه را توضیح خواهد داد.


Chobanian در ادامه خاطرنشان کرد که چنین تصمیمات نظارتی تاثیری در اکوسیستم بیت کوین ندارد. بایننس این مشکل را تصدیق کرد زیرا تنظیم کننده ها استفاده از Hryvnia را در مبادلات رمزارز به حالت تعلیق درآوردند. با این حال ، بایننس یک راه حل جایگزین داشت.


Crypto Exchange از این موقعیت استفاده کرد تا به کاربران اطلاع دهد که خدمات P2P به کاربران امکان می دهد رمزارزها و فیات را مستقیماً با سایر کاربران مبادله کنند بدون اینکه به افراد واسط مانند بانک ها نیاز داشته باشند. موضع ضد کریپتو اوکراین با توجه به اینکه این کشور بیش از 70 میلیون دلار کمک مالی رمزارز از زمان آغاز درگیری روسیه و اوکراین به دست آورد ، متضاد است.


shape