آستین فدرا می گوید، پروژه های بلاک چین با محددیت از سوی تنظیم کننده های ایالات متحده مواجه هستند

آستین فدرا می گوید، پروژه های بلاک چین با محددیت از سوی تنظیم کننده های ایالات متحده مواجه هستند

1401/12/14

رئیس استراتژی بنیاد سولانا گفت که او از پروژه‌هایی که با قوانین بسیار سخت‌گیرانه در اتحادیه اروپا در ارتباط با تغییر کیف پول‌های غیرحضانتی مواجه هستند، شنیده است.


آستین فدرا، رئیس استراتژی بنیاد سولانا، در کنفرانس ETHDenver در مورد قطعی شبکه، تأثیر مقررات بر پروژه‌های دیگر و راه‌اندازی دستگاه تلفن همراهش صحبت کرد.


فدرا گفت که دپارتمان خدمات مالی نیویورک ، یا NYDFS، یکی از رگولاتورهای ایالتی که مسئول صدور مجوز شرکت‌های رمزارزی است ؛ اساساً در حال ایجاد موانع برای بسیاری از پروژه‌هایی است که به دنبال انتشار استیبل کوین یا خدمات بلاک چین مشابه هستند. او افزود که سولانا از پروژه‌هایی که با قوانین بسیار سخت‌گیرانه در اتحادیه اروپا در ارتباط با تغییر کیف پول‌های غیرقانونی مواجه هستند، شنیده است.


فدرا در 1 مارس گفت: DFS هنوز سولانا را تایید نکرده است. اگر یک شرکت تازه وارد ، مثلاً یک شرکت خدمات مالی بزرگ Web2 ، که می خواهد شروع به انتشار یک استیبل کوین کند، برای انجام چنین کاری به تایید DFS نیاز دارد.


در پاسخ به کندی اخیر در تولید بلاک، که منجر به راه اندازی مجدد شبکه Solana شد، فدرا گفت هیچ تجزیه و تحلیل علت ریشه ای خاصی توسط مهندسان تیم گزارش نشده است. او افزود که ممکن است چیزی در مورد تعامل بین نسخه 1.13 و 1.14 شبکه یا در آخرین تلاش برای ارتقاء وجود داشته باشد که اعتبار سنجی را مجبور به راه اندازی مجدد کرد.


فدرا می‌گوید: «موضوع مربوط به 1.14 است، ماه‌ها قبل از اینکه واقعاً به تعمیر و نگهداری منتقل شود، روی شبکه آزمایشی اجرا می‌شد. بنابراین، چیزی که واقعاً برجسته می‌شود این است که زیرساخت آزمایشی برای نسخه‌ها آنقدر قوی نیست که در حال حاضر باید باشد.


فدرا گفت که رویکرد سولانا توسعه یک اکوسیستم سریع‌تر در عرض چند ماه بوده است، برخلاف شبکه‌هایی مانند اتریوم که سال‌ها طول کشید. او اضافه کرد که بسیاری از پروژه‌ها در بحبوحه بازار نزولی و پوشش مطبوعاتی منفی مرتبط با کریپتو و بلاک چین به صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر آسیب می‌رسانند و ثبات عامل اصلی در حفظ کاربران است.


فروپاشی FTX در نوامبر 2022 باعث ایجاد جریانی شد که بر جاه‌طلبی‌های سولانا نیز تأثیر گذاشت. به گفته فدرا، سولانا به طور موقت ویژگی فیات به کریپتو را بدون جایگزینی برای FTX حذف کرده بود؛ انتظار می رفت این شرکت تراکنش ها را تسهیل کند ؛ اما قصد داشت در هفته اول یا دوم آوریل راه اندازی شود.


بسیاری در رسانه های اجتماعی از سولانا به دلیل قطع شدن شبکه اش انتقاد کرده اند، دلایل مختلفی از جمله حمله انکار سرویس در سال 2021، ازدحام ربات های ضرب ان اف تی در می 2022 و شکست اجماع در ژوئن 2022 علت قطعی اخیر بود.


shape