Uniswap می‌خواهد کیف پول موبایلی را راه‌اندازی کند، اما اپل موافق راه‌اندازی آن نیست

Uniswap می‌خواهد کیف پول موبایلی را راه‌اندازی کند، اما اپل موافق راه‌اندازی آن نیست

1401/12/14

علیرغم تایید شدن اولیه ساخت این کیف پول در ماه اکتبر، شرکت Uniswap با مشکلاتی در فروشگاه اپل در مورد کیف پول موبایل خود مواجه است.


شرکت Uniswap اعلام کرده است که قصد دارد یک کیف پول موبایلی جدید را منتشر کند که به کاربران امکان مبادله در شبکه های لایه یک یا لایه دو را بدون نیاز به تغییر بلاک چین می دهد.


طبق گفته این شرکت، این کیف پول به کاربران این امکان  را می دهد تا نمودارهای قیمت را بررسی کنند و هر توکنی در شبکه های مختلف از جمله اتریوم، Polygon، Arbitrum و Optimism را جستجو کنند. برای اطمینان از حداکثر امنیت، شرکت Uniswap با Trail of Bits برای ممیزی کیف پول کار کرده است. علاوه بر این، عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی کیف پول‌های وارداتی و جدید ایجاد شده رمزگذاری شده و در دستگاه‌هایی با استفاده از Apple's Secure Enclave ذخیره می‌شوند که از پشتیبان‌گیری دستگاه مستثنی است. Uniswap همچنین به اشتراک گذاشت که کاربران می توانند به صورت دستی عبارات اولیه خود را با یک نسخه کاغذی ذخیره کنند یا آن را رمزگذاری و در iCloud ذخیره کنند.


علیرغم تایید شدن اولین ساخت آن در ماه اکتبر، شرکت Uniswap با مشکلاتی در فروشگاه اپل در مورد کیف پول موبایل خود مواجه شده است. اگرچه سایر کیف‌پول‌های مبادله با حضانت مورد تایید قرار گرفته‌اند، ساخت نهایی کیف پول موبایل Uniswap تنها چند روز قبل از راه‌اندازی برنامه‌ریزی شده آن در دسامبر ۲۰۲۲ توسط اپل رد شد.


شرکت Uniswap به اشتراک گذاشت که به نگرانی‌های اپل پاسخ داده است و به همه سؤالات آن پاسخ داده و مجدداً تأکید کرد که با دستورالعمل‌های آن مطابقت دارد. با این حال، اپل هنوز راه اندازی را فعال نکرده است و شرکت Uniswap در هاله ای از ابهام قرار دارد. در نتیجه، دسترسی زودهنگام به چند هزار کاربر Testflight را در حالی که منتظر اپل برای تأیید راه‌اندازی هستند، ارائه می‌کند.


در 6 فوریه، گزارش شد که اعضای انجمن Uniswap به استقرار Uniswap v3 در پروتکل لایه دو شبکه Boba در اتریوم رأی مثبت دادند، که به این معنی است که شبکه Boba ششمین زنجیره ای خواهد بود که Uniswap v3 را اجرا می کند. این حرکت توسط چندین نهاد مانند GFX Labs، Blockchain در میشیگان، Gauntlet و ConsenSys حمایت شد.


shape