قانون گذاران ایالات متحده درخواست بررسی EPA در مورد داده های استخراج را دارند

قانون گذاران ایالات متحده درخواست بررسی EPA در مورد داده های استخراج را دارند

1401/12/14

سناتور ادوارد مارکی و نماینده جارد هافمن از استخراج کنندگان می‌خواهند داده‌های لازم را فاش کنند و EPA تحقیقاتی را در مورد تأثیر آنها انجام دهد.


سناتور ایالات متحده ادوارد مارکی و نماینده جارد هافمن در 3 مارس اعلام کردند که قانون شفافیت محیطی دارایی های رمزارز را مجدداً در کنگره معرفی خواهند کرد. این اقدام پیش از جلسه استماع سنا در مورد تأثیرات زیست محیطی استخراج کریپتو انجام می شود که مارکی در 7 مارس ریاست آن را بر عهده خواهد داشت.


مارکی و هافمن برای اولین بار این لایحه را در دسامبر، در کنگره قبلی ارائه کردند. سناتور جف مرکلی به عنوان یکی از حامیان مالی در سنا عمل می کند.


این لایحه شرکت‌های ماینینگ کریپتو را ملزم می‌کند که داده های لازم را برای عملیات‌هایی که بیش از 5 مگاوات انرژی مصرف می‌کنند افشا کنند و مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) را ملزم می‌کند تا تحقیقات بین‌سازمانی در مورد تأثیر استخراج کریپتو در ایالات متحده را رهبری کند. این تحقیقات بودجه ای 5 میلیون دلاری دارد و یافته های خود را ظرف 18 ماه پس از تصویب این لایحه منتشر می کند. مارکی 16 سازمان عمومی را که از این لایحه حمایت می کنند، فهرست کرده است، از جمله گروه هایی مانند Sierra Club، Greenpeace USA و National Stop Crypto Coalition. 


مارکی به زودی ریاست جلسه کمیته فرعی کمیته محیط زیست و کارهای عمومی سنا در مورد هوای پاک و ایمنی هسته ای را بر عهده خواهد داشت. او اظهار داشت که این جلسه بر نیاز فوری برای سرکوب اثرات زیست محیطی رو به رشد رمزارزها متمرکز خواهد شد.


shape