مشتریان Celsius Custody پس از 263 روز برداشت وجوه خود را آغاز کردند

مشتریان Celsius Custody پس از 263 روز برداشت وجوه خود را آغاز کردند

1401/12/13

کاربران سلسیوس با وجوهی که در برنامه حضانتی آن نگهداری می‌شد، سرانجام شروع به برداشت وجه کردند، اما کاربران به دلیل انبوه درخواست‌ها، تاخیر در برداشت ها را گزارش داده اند.


برخی از مشتریان سلسیوس گزارش داده‌اند که توانسته‌اند برای اولین بار وجوه خود را از این شرکت رمزارز ورشکسته برداشت کنند، حدود ۲۶۳ پیش این وام‌دهنده برداشت‌ها را در پیش از تشکیل پرونده ورشکستگی خود متوقف کرد. طبق پست‌های متعدد رسانه‌های اجتماعی، از 2 مارس، مشتریان خاصی که وجوهی را در حساب‌های حضانتی سلسیوس داشتند، از اینکه بالاخره توانستند وجوه خود را برداشت کنند، بسیار خوشحال بودند.


مشتریان گزارش می‌دهند که چند هفته پیش ایمیلی دریافت کرده‌اند که در آن لیست افرادی که واجد شرایط برداشت وجوه خود بودند، آورده شده بود. در حالی که برخی از کاربرانی که کیف پول‌ها را قبل از اقدام برای برداشت در لیست سفید قرار داده بودند، ظرف چند دقیقه وجوه خود را دریافت کردند، برخی دیگر به تاخیرهای زیاد اشاره کردند.


به نظر می‌رسد تعداد زیادی از تلاش‌ها برای برداشت به صورت موفق انجام شده است، با این حال، برخی ادعا می‌کنند که درخواست‌های برداشت به توکن های پشتیبانی تبدیل می‌شوند که ممکن است چند روز طول بکشد تا در نتیجه این درخواست‌های بسیار زیاد با وجود عدم کارکنان کافی پردازش شود.


در 31 ژانویه، سلسیوس جزئیاتی را در مورد افرادی که واجد شرایط برداشت هستند منتشر کرد، مشتریانی که فقط وجوهی را در حساب‌های حضانتی نگه داشته‌اند، می‌توانند در حال حاضر 94 درصد از وجوه اصلی خود را برداشت کنند. حساب‌های حضانتی فقط برای ساکنان ایالات متحده در دسترس بود. برداشت‌ها به این مشتریان محدود می‌شود و این امر باعث ناامیدی مشتریان از وجوه موجود در سایر حساب‌های ارائه شده توسط سلسیوس می‌شود.


shape