قانونگذاران ایالات متحده استدلال می کنند که سیاست های SEC مشتریان ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد

قانونگذاران ایالات متحده استدلال می کنند که سیاست های SEC مشتریان ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار می دهد

1401/12/13

در حالی که هدف از این بولتن ارائه شفافیت در مورد رفتار حسابداری دارایی های دیجیتال بود، توسط قانون گذاران مورد انتقاد قرار گرفته است.


دو قانونگذار ایالات متحده از دستورالعمل‌های حسابداری کریپتو که توسط تنظیم‌کننده ملی اوراق بهادار ترسیم شده انتقاد کرده‌اند و استدلال می‌کنند که این دستورالعمل‌ها مشتریان کریپتو را در معرض خطر بیشتری  برای از دست دادن قرار می‌دهند. این دستورالعمل از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمده و در آوریل سال گذشته اجرایی شد.


این دستورالعمل‌ها از شرکت‌های مالی که دارای رمزارز هستند، می‌خواهند تا همه دارایی‌های دیجیتالی که کنترل نمی‌کنند را به عنوان بدهی شناسایی کنند. آنها همچنین بیان می کنند که دارایی های دیجیتال باید توسط یک دارایی حفاظتی پشتیبانی شوند.


با این حال، سناتور سینتیا لومیس و نماینده پاتریک مک‌هنری در 2 مارس استدلال کردند که این دستورالعمل‌ها احتمالاً نهادهای تحت نظارت را از درگیر شدن در نگهداری دارایی‌های دیجیتال منصرف می‌کند، که این اثر، مخالف کاری است که تنظیم‌کننده باید انجام دهد.


قانونگذاران استدلال می‌کنند که اثر این موضوع «ممنوع شدن دسترسی میلیون‌ها آمریکایی به ترتیبات نگهداری امن و مطمئن برای دارایی‌های دیجیتال» خواهد بود.


shape