توسعه دهنده شیبا اینو توجه ها را به ویژگی جدید MetaMask جلب می کند

توسعه دهنده شیبا اینو توجه ها را به ویژگی جدید MetaMask جلب می کند

1401/12/10

توسعه دهنده شیبا اینو، Shytoshi Kusama توجه ها را به ویژگی جدید MetaMask SDK که در فروشگاه Unity Asset راه اندازی شده است، جلب کرده است.


کوساما در توییت اخیر خود نشان داد که چگونه راه‌اندازی MetaMask SDK در فروشگاه Unity Asset به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را به کیف پول MetaMask متصل کنند و کاربران را قادر می‌سازد تا با ویژگی‌های دارای web3 در خود بازی تعامل داشته باشند. انتظار می‌رود این حرکت، گیم‌پلی را به سطح جدیدی برساند و ارزش‌های web3 را به صنعت بازی بیاورد.


سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش بازی Web3 جریان دارد که به رشد سریع صنعت بازی کمک می کند. درگیر شدن روزانه یک میلیون کاربر در میان انبوهی از بلاک چین ها با بازی های وب 3 نشان می دهد که پتانسیل برای گسترش بیشتر وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود که فهرست موجود در فروشگاه Unity Asset فرصت‌های فراوانی را برای رشد و نوآوری در صنعت فراهم کند.


جامعه شیبا اینو به توییت کوساما واکنش مثبت نشان داده است و کاربران از پتانسیل ویژگی جدید MetaMask SDK ابراز هیجان کرده اند. یکی از کاربران آن را اتفاقی بزرگ نامید، در حالی که کاربر دیگری در مورد رابطه بین این توییت و میم کوین پرسید. تیم شیبا اینو بازی Shiba Eternity را سال گذشته منتشر کرد.


     با این حال، برخی از اعضای جامعه نسبت به تاخیر در انتشار نسخه بتا راه حل لایه 2 Shibarium بی تاب شده اند. یکی از کاربران گفت: "ما از تلاش شما قدردانی می کنیم! اما چه زمانی نسخه بتا را منتشر می کنید؟ Shibarmy از انتظار خسته شده است."


به طور کلی، ویژگی جدید MetaMask SDK توجه زیادی را از جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است و انتظار می رود فرصت های قابل توجهی برای رشد و نوآوری در صنعت بازی به ارمغان بیاورد.


shape