دوج کوین معامله در این صرافی بزرگ را شروع می کند

دوج کوین معامله در این صرافی بزرگ را شروع می کند

1401/12/10

دوج کوین (DOGE)، میم کوین محبوب بازار، اکنون برای معامله در Coins Pro؛ محصول تبادل ارز دیجیتال Coins.ph مستقر در فیلیپین؛ در دسترس است.


این اعلامیه روز دوشنبه توسط Coins.ph در توییتر منتشر شد. DOGE اکنون یکی از جفت‌های مختلف کریپتو به فیات است که برای تجارت در Coins Pro در دسترس است و کاربران می‌توانند مستقیماً ارزهای دیجیتال را با استفاده از پزو فیلیپین (PHP) با کارمزد پایین معامله کنند. این صرافی علاوه بر سفارشات بازار، سفارش های لیمیت و استاپ لیمیت را نیز ارائه می دهد.


Coins.ph یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در فیلیپین است که در سال 2014 تأسیس شد. این صرافی بعداً به خدمات مالی اصلی تبدیل شد و در اوایل آوریل 2022 توسط Wei Zhou مدیر مالی سابق بایننس خریداری شد. در سال 2019، این ارز دیجیتال در صرافی بایننس، که در آن زمان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات بود، فهرست شد و در سال 2021 به صرافی Coinbase اضافه شد. DOGE در سال 2013 توسط مهندسان نرم افزار Billy Markus و Jackson Palmer به عنوان یک شوخی ساده ایجاد شد.


با این حال، محبوبیت این ارز دیجیتال در اوایل سال 2021، تا حدی به لطف تایید رسانه های اجتماعی از سوی افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، به شدت افزایش یافت.  افزودن DOGE به جفت‌های معاملاتی Coins Pro، پیشنهادات این پلتفرم را بیشتر گسترش می‌دهد و گزینه‌های بیشتری را برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarkeCap، XRP و Shiba Inu از جمله ارزهای دیجیتال پرمعامله در این صرافی هستند. صرافی فیلیپین در جولای گذشته پشتیبانی از میم کوین SHIB را نیز آغاز کرد.


shape