352.5 میلیون دوج کوین توسط بیست نهنگ برتر به بایننس منتقل شد

352.5 میلیون دوج کوین توسط بیست نهنگ برتر به بایننس منتقل شد

1401/12/08

ردیاب برجسته تراکنش‌های دوج کوین، @DogeWhaleAlert، اخباری را در مورد چندین نقل و انتقال عظیم از این میم کوین با حجمی زیاد و در مجموع نزدیک به 400 میلیون دلار منتشر کرده است.


نهنگ برتر صدها میلیون DOGE را به بایننس منتقل می کند


این توده‌های DOGE به بایننس فرستاده شد و نشان می‌دهد که یک فروش بزرگ در این پلتفرم معاملاتی پیشرو کریپتو وجود دارد. این تراکنش های عظیم با کارمزد نمادین کمتر از سه DOGE که هر کدام کمتر از 1 دلار است انجام شدند. معادل این حجم DOGE در فیات در مجموع 29.2 میلیون دلار است. به طور کلی، دوج کوین یک دارایی رمزارز محبوب در بین معامله گران است و آنها بسته به شرایط بازار از خرید و فروش آن سود می برند.


قیمت DOGE در حال کاهش است


طی چند روز گذشته قیمت بزرگترین میم کوین در بازار روند کاهشی داشته است. از روز پنجشنبه، DOGE اندکی بیش از 8 درصد از دست داده است و از 0.0877 دلار به سطح 0.0807 دلار سقوط کرده است.


این کاهش پس از افزایش ناگهانی 5.45 درصدی در یک کندل ساعتی سبز آغاز شد و پس از آن رخ داد که بزرگترین طرفدار عمومی DOGE، ایلان ماسک، توئیتی در مورد دوج کوین منتشر کرد.






در گذشته، چنین حرکاتی از ماسک می‌توانست رشد طولانی مدت کم و بیش پایدار DOGE را فراهم کند. با این حال، این روزها، توییت‌های او باعث افزایش روند کاهشی قیمت دوج کوین شده است.


shape