کوین اولری می‌گوید در صورت عدم قانونگذاری، مبادلات ارزهای دیجیتال به صفر می‌رسند

کوین اولری می‌گوید در صورت عدم قانونگذاری، مبادلات ارزهای دیجیتال به صفر می‌رسند

1401/12/06

طبق توییت کوین اولری، سرمایه‌گذار محبوب و مجری شارک تانک، مبادلات ارزهای دیجیتال تا زمانی که مقررات اعمال نشود، به سمت صفر شدن ادامه می‌دهند.


اولری معتقد است که فقدان مقررات دلیل انفجار و شکست صرافی های غیرقانونی است. او در مصاحبه اخیر خود با کیتکو، تاکید کرد که این صرافی‌های غیرقانونی، دارندگان حساب و کاربران را تشویق می‌کنند تا توکن‌های متمرکز بی ارزش خود را برای دریافت تخفیف در کارمزد معاملات خریداری کنند.


اولری همچنین خاطرنشان می کند که این ارزهای دیجیتال بد نیستند، اما همه بازیکنان سرکش و این صرافی های غیرقانونی هستند که باعث ایجاد مشکلات می شوند. اولری معتقد است که همه این عناصر منفی که او از آنها به عنوان قمار یاد می کند، در نهایت با تنظیم بیشتر قوانین در بازار از بین خواهند رفت.


او اضافه می کند که یک بازار رمزارز تنظیم شده بسیار جالب و برای همه مفید خواهد بود. اولری پیش‌بینی می‌کند که یک سیستم توسط رگولاتورها در بازارهای بزرگی مانند ایالات متحده، کانادا، سوئیس، امارات متحده عربی، بازارهای آمریکای جنوبی و سایر کشورها راه‌اندازی ‌شود.


دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، از این ستارهی برنامه ی شارک تانک به دلیل مقصر دانستن بایننس برای سقوط FTX، رقیب اصلی خود، انتقاد کرد. در طول جلسه استماع کمیته بانکداری سنا، اولری ادعا کرد که بایننس FTX را عمداً از کار خارج کرده است. شوارتز در پاسخ گفت که اولری این ادعاها را بی اساس و بدون ارائه شواهد مطرح می‌کند.


اخیراً، مقامات باهامیا بنیانگذار FTX، ساموئل بنکمن-فرید را پس از اینکه دادستان های فدرال ایالات متحده او را به کلاهبرداری متهم کردند، دستگیر کردند. این سرمایه دار سابق ارزهای دیجیتال اوایل این هفته با اتهامات جزایی جدید روبرو شده است.


shape