پس از تصمیم گیری برای فریز کردن یک میلیارد سکه،قیمت TON افزایش یافت

پس از تصمیم گیری برای فریز کردن یک میلیارد سکه،قیمت TON افزایش یافت

1401/12/05

قیمت Toncoin (TON) عملکرد مثبتی را نشان می‌دهد و در بحبوحه سقوط بازار کریپتو، سه درصد افزایش یافته است. این محرک برای روند شکل گرفته ، رای پیشگامانه توسط اعتبار سنجی ها برای بهینه سازی توکنومیک TON بود.






در مجموع 171 کیف پول وجود دارد که موجودی آن 1.08 میلیارد TON است که 20 درصد کل عرضه و معادل بیش از 2.4 میلیارد دلار با قیمت های فعلی است.


این کیف پول‌ها هرگز فعال نشده‌اند و تا چهار سال دیگر فعال نخواهند شد، زیرا از این تصمیم توسط اعتبارسنج‌ها و انجمن TON حمایت شد. به طور خاص، 1290 رای برای فریز کیف پول با قدرت رای 1.67 میلیون TON جمع آوری شد. در مقایسه، بزرگترین کیف پول غیرفعال دارای 112.4 میلیون توکن است.


Toncoin (TON) نقشه راه جدیدی را ارائه می دهد


در ارزیابی تأثیر این تصمیم بر قیمت Toncoin (TON)، که در حال حاضر یکی از 30 ارز دیجیتال برتر بر اساس CoinMarketCap است، نمی توان نقشه راه به روز شده ارائه شده توسط The Open Network را در اوایل این ماه نادیده گرفت. نکات کلیدی آن پل ارتباطی بین شبکه های TON، BSC و اتریوم و مکانیزم هزینه سوزی است.


در ابن نقشه راه، فصل مربوط به پیام‌رسانی غیرمتمرکز، که شامل توانایی ارسال پیام‌های رمزگذاری‌شده بین آدرس‌ها به‌طور مستقیم از کیف پول است، از جذابیت خاصی برخوردار است.


shape