بلاک چین  Dev API اکنون از شیباریوم پشتیبانی می کند

بلاک چین Dev API اکنون از شیباریوم پشتیبانی می کند

1401/12/05

اخیرا در یک توییت ، NOWNodes اعلام کرد که مهندسان آن به خوبی برای انتشار شبکه اصلی شیباریوم ، که اواخر امسال خواهد بود، آماده می‌شوند. NOWNodes قول داده است که دسترسی مشترک و اختصاصی به بلاک چین شیباریوم را فراهم کند.


NOWNodes، یک API توسعه دهنده بلاک چین، دسترسی فوری به 67 شبکه بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم و BSC را فراهم می کند که بیش از 1000 سکه و توکن دارند.


NOWNodes نام خود را به گروه در حال گسترش موجودیت‌های رمزارز که پشتیبانی خود را از بلاک چین اعلام کرده‌اند، اضافه می‌کند. این گروه شامل کیف پول Atomic، Ledger و Swapzone است.


  NOWNodes در مورد تاریخ مورد انتظار راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم اظهار داشت: شایعاتی وجود دارد، اما ما آن را اواخر بهار تا اواسط تابستان تجربه خواهیم کرد. لایه دوم شیباریوم یک نسخه مرحله‌ای خواهد بود و جامعه بزودی عرضه بتا آن را مشتاقانه تجربه می‌کند.


  نظرسنجی Binance.US باورهای عمومی جامعه SHIB را نشان می دهد


Binance.US، زیرمجموعه ایالات متحده صرافی برتر بایننس، یک نظرسنجی در مورد این رمزارز راه‌اندازی کرده است تا دانش جامعه شیبا اینو را در مورد آن آزمایش کند.


Binance.US از جامعه SHIB درخواست کرد که پس از ارائه یک اشاره کوتاه در مورد ارز دیجیتال با مضمون سگ، کدام گزینه از میان چهار گزینه در مورد SHIB درست نیست. شیبا اینو یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که در آگوست 2020 ایجاد شد. این ارز از دوج کوین الگوبرداری شده است که خود از نژاد سگ شیبا اینو الهام گرفته شده است. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که 18 درصد گزینه‌ای را انتخاب کردند.


shape