دوج کوین (DOGE) پس از اعتراف ایلان ماسک پامپ شد

دوج کوین (DOGE) پس از اعتراف ایلان ماسک پامپ شد

1401/12/05

قیمت دوج کوین (DOGE) در روز گذشته 7 درصد افزایش یافته است و ضررهایی را که از آغاز دیروز رخ داده است، جبران کرده است. دلیل میکروپامپ اخیر DOGE را می توان به اعتراف ایلان ماسک ، مدیر بزرگ توییتر نسبت داد.





همانطور که در مورد این میلیاردر عجیب و غریب معمول است، این اعتراف طنز بود و به سوالی از آهنگ معروف Baha Men با نام "Who Let The Dogs Out" پاسخ داد. تصویری از عبارت من اجازه دادم سگ ها بیرون بیایند برای تشویق علاقمندان به DOGE کافی بود، اما این همه ماجرا نبود.


Floki  به دنبال DOGE می رود


  Floki Inu  نیز واکنشی انعکاسی و حتی بیشتر از دوج کوین نشان داد. پس از انتشار توییت ماسک، FLOKI نزدیک به 13 درصد افزایش یافت. می توان فکر کرد که پس از چنین شوخی هایی توسط این میلیاردر، اکنون توجه کلیدی به FLOKI خواهد بود. نمونه دیگری را می توان یک هفته پیش مشاهده کرد، زمانی که ماسک با انتشار عکسی از سگ خود به نام فلوکی مدعی شد که این سگ مدیرعامل جدید توییتر است و قیمت توکن فلوکی  دو روز بعد 111 درصد افزایش یافت.


پیش از این، پدیده مشابهی با توکن شبکه ماسک، MASK مشاهده شده بود که برای مدتی توسط فعالان بازار به عنوان بتا برای دوج کوین در نظر گرفته می شد. با این حال، به نظر می رسد هیاهوی پیرامون آن گذشته است.


shape