نکات توسعه دهنده اصلی دوج کوین  (DOGE) در نسخه اصلی بعدی منتشر خواهد شد

نکات توسعه دهنده اصلی دوج کوین (DOGE) در نسخه اصلی بعدی منتشر خواهد شد

1401/11/14

حساب توییتر DogeWhisperer با محوریت اخبار دوج کوین اطلاعاتی را در مورد نسخه بعدی دوج کوین به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، میچی لومین، توسعه دهنده هسته دوج کوین ، اطلاع داد که libdogecoin 0.1.2 به زودی عرضه می شود.


همانطور که توسط Lumin در توییتر بیان شده است، نسخه آتی libdogecoin 0.1.2 امکان ادغام آسان عبارات mnemonic/seed و تولید کد QR، و همچنین پشتیبانی بهتر MSVC/MSVS را فراهم می کند.


در حالی که درک تمام نکات فنی ذکر شده در بالا ممکن است تا حدودی دشوار باشد، به زبان ساده، LibDogecoin یک کتابخانه ساده است که امکان ادغام مستقیم دوج کوین را در پلتفرم های مختلف بدون نیاز به دانش عمیق بلاک چین فراهم می کند. این رخداد زیرساخت را برای شرکت ها، راه حل ها و محصولات ایجاد می کند تا به راحتی با دوج کوین یکپارچه شوند.


انتشار اولیه LibDogecoin نسخه 0.1 در آگوست 2022 اعلام شد.  پس از آن، توسعه در LibDogecoin ادامه یافت و باعث انتشار نسخه 0.1.1 شد که امکان پاکسازی حافظه بسیار بهتر، سازگاری بالاتر، روند ساخت آسان‌تر و اجرای ساده‌تر را فراهم کرد.


با پذیرش حاصل از ادغام، تمرکز اصلی بنیاد دوج کوین بر سودمندی است، از این رو ادامه کار روی LibDogecoin است.


LibDogecoin، یک کتابخانه C از بلوک‌های سازنده دوج کوین است و به عنوان پایه‌ای برای پروژه‌هایی با هدف پذیرش مردمی مانند RadioDoge، Gigawallet و بسیاری از پروژه‌های آینده عمل می‌کند. اولین تراکنش دوج کوین که از طریق RadioDOGE در آوریل 2022 ارسال شد، نقطه عطفی برای این پروژه بود.


shape