آدرس جاستین سان، بنیانگذار Tron، میلیون ها دلار پول را به USDC تبدیل می کند

آدرس جاستین سان، بنیانگذار Tron، میلیون ها دلار پول را به USDC تبدیل می کند

1401/10/29

Lookonchain، ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل داده، برخی از تراکنش‌های USDC و USDT انجام شده توسط جاستین سان، بنیانگذار Tron را در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده کرده است و به انتقال 18.9 میلیون USDC از بنیانگذار Tron به Circle اشاره می کند.


2.74 میلیون USDC و 5.83 میلیون USDC دیگر از AAVE منتقل شد و 10 میلیون USDC از Compound خارج شد و به Circle منتقل شد. بنیانگذار Tron همچنین 5.83 میلیون USDT را با USDC مبادله کرد و آن را به Circle منتقل کرد.


  دو مورد از معاملات انجام شده توسط بنیانگذار TRON توسط Whale Alert علامت گذاری شد: اول انتقال 93,885,935 USDC (94,136,141 دلار) از خزانه داری USDC به آدرس جاستین سان بود. دوم، 94,036,782 USDC به ارزش 94,207,929 دلار از آدرس جاستین سان به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد. دلیل این جابجایی وجوه هنوز مشخص نیست.


پس از تحولات اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال، جاستین سان به رویترز گفت که بسته به ارزیابی آنها از وضعیت، او آماده است یک میلیارد دلار از پول خود را برای خرید دارایی از Digital Currency Group (DCG)، شرکت مادر وام دهنده به مشکل خورده ی کریپتو یعنی شرکت  Genesis صرف کند. سان نگفت که به فکر خرید کدام دارایی است.


در نوامبر، اندکی پس از تشکیل پرونده ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، جایی که Genesis مقداری از پول نقد خود را ذخیره می کرد، این شرکت برداشت را متوقف کرد. در بحبوحه بحران نقدینگی، بخش اعطای وام ارزهای دیجیتال گروه ارز دیجیتال در حال گفتگوهای خصوصی با چندین طلبکار بوده است و همچنین در فکر فروش برخی از پرتفوی های خود برای جمع آوری پول است. به گفته افراد مطلع، شرکت جنسیس گلوبال کپیتال در حال آماده شدن برای اعلام ورشکستگی در این هفته است.


shape