بنیانگذاران Arrows Capital Three احضاریه هایی را از طریق توییتر ارائه کردند

بنیانگذاران Arrows Capital Three احضاریه هایی را از طریق توییتر ارائه کردند

1401/10/15

بنیانگذاران Three Arrows Capital ، یک صندوق سرمایه گذاری رمزارز شکست خورده، اخیراً احضاریه ای از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک دریافت کردند. این احضاریه که از طریق پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب توییتر ارائه شد، بنیانگذاران کایل دیویس و سو ژو را هدف قرار می‌دهد. به آنها دستور داده شده است که کلیه اسنادی را که در اختیار دارند (صرف نظر از اینکه مستقیماً توسط آنها نگهداری می شود یا توسط یک شخص ثالث) ارائه دهند و همچنین اجازه بازرسی از محل را در تاریخ و زمان تعیین شده می دهند.


  Three Arrows Capital در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد و بسیاری از سرمایه گذاران آن پول خود را از دست دادند.


عواقب سقوط سرمایه Three Arrows هنوز در بازار دارایی های دیجیتال احساس می شود. گروه ارز دیجیتال، شرکت مادر جنسیس گلوبال تریدینگ، پس از آنکه بازوی وام دهی زیرمجموعه اش مجبور به تعلیق اعطای وام های جدید و بازپرداخت در ماه نوامبر شد، یک ادعای خسارت 1.2 میلیارد دلاری علیه آنها ارائه کرد.


محل اختفای این بنیانگذاران بحث برانگیز علیرغم این که آنها در توییتر فعال هستند، ناشناخته است. سخنگوی گروه مشاوره Teneo که مسئولیت رسیدگی به ورشکستگی این شرکت را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد که بنیانگذاران تمایلی به ارائه کمک نداشته اند.


shape