رابرت کیوساکی اکنون بیت کوین بیشتری می خرد

رابرت کیوساکی اکنون بیت کوین بیشتری می خرد

1401/10/11

به نظر می رسید سال 2022 بدون نظر نهایی درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط رابرت کیوساکی، نویسنده پرفروش ترین ادبیات انگیزشی کسب و کار پدر پولدار پدر بی پول به پایان برسد، اما این نویسنده در آخرین روز سال، وضعیت فعلی خود را گزارش کرد. 


کیوساکی، اول از همه، در مورد بیت کوین بسیار هیجان زده است. او اکنون به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ادامه می‌دهد، مهم‌تر از همه به این دلیل که بیت کوین مانند سایر ابزارهایی که این نویسنده دوست دارد، به عنوان کالا طبقه‌بندی می‌شود: طلا، نقره و نفت و بیت کوین. جالب است که این نویسنده ظاهرا منتظر قیمت 1000 دلاری پیش بینی شده قبلی برای هر بیت کوین نماند و به سرمایه گذاری در سطوح فعلی ادامه می دهد.


در عین حال، دیدگاه کیوساکی در مورد سایر رمزارزها کاملاً متفاوت است و انتظار دارد بیشتر آنها توسط اقدامات نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکست بخورند.


دیدگاه رابرت کیوساکی در سال 2023


این نویسنده از دنبال کنندگان خود می‌خواهد تا برای یک سال سخت دیگر آماده شوند. بر اساس سخنان او، تا سال 2024، سیاست فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره منجر به فروپاشی بسیاری از بخش ها مانند املاک و مستغلات و کاهش درآمد شخصی افراد خواهد شد. در پایان، رابرت کیوساکی بار دیگر تاکید می کند که تنها افراد باهوش و آگاه در چنین شرایطی می توانند ثروتمند شوند.


shape