دوج کوین جزو سه دارایی برتر سودآور می شود

دوج کوین جزو سه دارایی برتر سودآور می شود

1401/09/27

سودآوری دوج کوین همیشه یک موضوع حساس بوده است، زیرا نوسانات بالای این میم کوین معمولاً تهدیدی برای ثبات پرتفوی سرمایه گذاران است. افزایش 120 درصدی اخیر، موقعیت DOGE را در بازار بهبود بخشید و آن را با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار در میان سه دارایی برتر سودآور قرار داد.


در دو هفته گذشته، دوج کوین با وجود عملکرد انفجاری در ماه های نوامبر و اکتبر، به تدریج ارزش خود را از دست داده است. قیمت این میم کوین در عرض دو هفته از 14 سنت به 7 سنت کاهش یافت و با وجود جهش از سطح حمایت محلی خود، این ارز از ابتدای دسامبر به حرکت خود در روند نزولی ادامه داد.


میزان حجم در روند نزولی تأیید دیگری بر وضعیت ضعیف میم کوین در بازاری است که تنها به دلیل بازارسازی مناسب و عدم علاقه گاوها و خرس‌ها به این سکه هنوز به ارزش‌های قبل از پامپ اخیر خود بازنگشته است.


با فقدان شایعات و اخبار در مورد اجرای بالقوه Doge در توییتر، سرمایه‌گذاران خرد به سرعت علاقه خود را به این دارایی از دست دادند و تصمیم گرفتند که بیشتر دارایی‌های خود را کنار بگذارند.


آینده این کوین چندان روشن به نظر نمی رسد. هنوز مشخص نیست که آیا محرک دیگری برای این کوین در آینده ظاهر می‌شود یا خیر، و با توجه به عدم علاقه سفته‌بازی به این کوین، ممکن است محتمل‌ترین سناریو از اینجا به بعد، کاهش قیمت و یا معاملات رنج باشد.


در زمان انتشاراین خبر، Dogecoin با قیمت 0.08 دلار معامله می شود و پس از سقوط به زیر حمایت خط روند محلی، بیش از 2.4 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داده است.


shape