جان دیتون، حامی XRP، وارد پرونده SEC علیه LBRY می شود

جان دیتون، حامی XRP، وارد پرونده SEC علیه LBRY می شود

1401/09/27

بیل گانون و جان دیتون، وکلای دادگستری، از دادگاه خواسته اند که به نمایندگی از نائومی براکول، روزنامه نگار فناوری و تهیه کننده تلویزیون، پرونده ای تشکیل دهد. در ماه آوریل، براکول بیانیه ای را در حمایت از یک پیشنهاد برای قضاوت ارائه کرد که توسط شرکت بلاک چین LBRY ارائه شده بود.


در این بیانیه، براکول منافع تجاری و کلی در این پرونده را برجسته کرد. این خبرنگار فناوری ادعا کرد که توکن LBC، ارز دیجیتال بومی پلتفرم این بلاک چین را از طریق راهنمایی های کاربران، خرید بینندگان و جوایز کاربران به دست آورده است. او ادعا کرد که هرگز هیچ یک از توکن های LBC خود را نقد نکرده است. براکول همچنان توکن های LBC خود را نگه می دارد.


خلاصه پیشنهادی آن ها استدلال می‌کند که SEC یا مخالف است یا عدم اطمینان نظارتی را در مورد معاملات بازار ثانویه ترجیح می‌دهد. علاوه بر این، بیان می کند که دادگاه از آژانس خواسته است تا با LBRY همکاری کند تا شفافیت را برای دارندگان LBC فراهم کند. با این حال، طرفین هنوز به راه حلی دست پیدا نکرده اند.


 این وکلای دادگستری استدلال می کنند که براکول نماینده دیدگاه منحصر به فردی است که توسط طرفین پرونده ارائه نشده است. به همین دلیل است که این روزنامه‌نگار فناوری معتقد است خلاصه نامه او می‌تواند برای دادگاه مفید باشد.


LBRY، متحد ریپل، نتوانست با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد راه حل هایی که تنظیم کننده به دنبال آن است، به توافق برسد. در اوایل نوامبر، LBRY پرونده خود را علیه SEC از دست داد، که این ممکن است برای Ripple نیز نشانه بدی باشد.


shape