DOGE در کنار Apple Pay توسط کمپانی  The Boring ایلان ماسک در لاس وگاس پذیرفته شد

DOGE در کنار Apple Pay توسط کمپانی The Boring ایلان ماسک در لاس وگاس پذیرفته شد

1401/09/10

یکی از طراحان بنیاد دوج کوین @cb_doge در توییتر این خبر را منتشر کرده است که شرکت The Boring متعلق به ایلان ماسک، که تونل های زیرزمینی در ایالات متحده می سازد و در حال حاضر Dogecoin را برای پرداخت در سیستم حمل و نقل خود در لاس وگاس دریافت می کند، غول های پرداخت الکترونیکی Google Pay  و Apple Pay را به سیستم خود اضافه کرده است. 

 

ایلان ماسک دوج را به عنوان یک گزینه پرداخت که توسط کمپانی The Boring  در لاس وگاس که در ماه جولای پذیرفته شده است، اضافه کرد. Loop یک سیستم حمل و نقل این شرکت در زیر لاس وگاس است. مسافران با خودروهای تسلا با سرعتی بیش از 35 مایل در ساعت حرکت می کنند. برای پرداخت هزینه سفر، فقط اسکن یک کد QR یا خرید بلیط کافی است.


اختلاف ایلان ماسک با اندروید و iOS


در آخر هفته، قیمت دوج کوین بیش از 15 درصد افزایش یافت زیرا ایلان ماسک، که غول رسانه اجتماعی توییتر را در ماه اکتبر به قیمت حیرت آور 44 میلیارد دلار خریداری کرد، در توییتی نوشت که در صورت حذف برنامه توییتر از فروشگاه های محبوب اندروید و iOS، احتمال راه اندازی یک گوشی هوشمند جایگزین توسط او وجود دارد. 


جامعه این حرکت را به عنوان یک فرصت بالقوه برای پذیرش جهانی دوج دید و شروع به بحث در مورد موبایل تسلا کرد که ممکن است به وجود بیاید. اوایل این هفته، ماسک توییت کرد که اپ استور اپل قبلاً اپلیکیشن توییتر را متوقف کرده است بدون اینکه دلیل آن را فاش کند.


ماسک می گوید برای سال 2023 که سال سختی است، آماده است


ماسک توانایی‌های خود را به‌عنوان یک رهبر تجاری و یک کارآفرین نوآور،از همان زمانی که پی پال را تأسیس کرد، به جهانیان نشان داده است. او تسلا را به غول جهانی (و خودش را به ثروتمندترین مرد جهان با دارایی خالص فعلی 191.2 میلیارد دلار، جایی که جف بزوس با 117.3 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد) تبدیل کرد. او شرکت های SpaceX، The Boring Company و Neuralink را تأسیس کرد و اکنون توییتر را خریداری کرده است.  بنابراین، تهدید او برای تبدیل شدن به رقیب اپل و اندروید ممکن است در آینده واقعی و موفق آمیز باشد. اخیرا، ماسک گفت که انتظار دارد سال سختی در پیش رو داشته باشد و توییت کرد که همه شرکت‌های او برای سال 2023 موقعیت های خوبی را کسب خواهند کرد.


shape