Ripple حضور خود را در اتحادیه اروپا گسترش می دهد

Ripple حضور خود را در اتحادیه اروپا گسترش می دهد

1401/08/28

به گزارش CNBC، ریپل مستقر در سانفرانسیسکو قصد دارد حضور خود را در اتحادیه اروپا با دریافت مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در ایرلند گسترش دهد.


این مجوز این امکان را برای ریپل فراهم می کند تا خدمات خود را در سراسر اتحادیه اروپا از طریق نهاد ایرلندی خود ارائه دهد.  علاوه بر این، ریپل همچنین قصد دارد مجوز پول الکترونیکی را به دست آورد. ریپل اولین شرکت آمریکایی نخواهد بود که در بانک مرکزی ایرلند به عنوان VASP ثبت نام می کند. جمینی، یک صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده که توسط دوقلوهای Winklevoss اداره می شود، در ماه جولای مجوز بازاریابی برای مشتریان ایرلندی را دریافت کرد.


ریپل در حال حاضر تنها دو کارمند در ایرلند دارد، اما یک تیم 60 نفره را در بریتانیا جمع آوری کرده است. به طور کلی، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اکنون 750 کارمند در سراسر جهان دارد. اگرچه نزدیک به نیمی از کارکنان ریپل در ایالات متحده مستقر هستند، این شرکت اکنون بیشتر درآمد خود را از کشورهای دیگر به دست می آورد. این شرکت اساساً به دلیل نبرد قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، قادر به انجام تجارت در مقر اصلی خود نیست.


ریپل تقریباً دو سال پیش با شکایت SEC مواجه شد. به گفته برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، انتظار می رود این دعوای حقوقی در نیمه اول سال 2023 حل و فصل شود. این پرونده تا پایان نوامبر در مقابل قاضی قرار خواهد گرفت، اما مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا او حکم را صادر کند.


shape