شیبا اینو تیزرهای رمزآلودی را توییت کرده است و به موجب آن هیجان در جامعه طرفدارانش ایجاد شده است.

شیبا اینو تیزرهای رمزآلودی را توییت کرده است و به موجب آن هیجان در جامعه طرفدارانش ایجاد شده است.

1401/08/08

توییتر شیبا اینو دوباره یک تیزر را با ارتش SHIB به اشتراک گذاشته است. این بار توییت کرده است «shib is …»  و ادامه ی  این جمله را به جامعه سپرده است تا بگوید توکن SHIB برای آنها چه معنایی دارد. این توییت پاسخ‌های هیجان‌انگیزی مانند قاتل دوج، امید و بهترین ارز دیجیتال را به دنبال داشته است.

حساب توییتر Shiba Inu اغلب تیزرهایی را در مورد Metaverse یا به‌روزرسانی‌های اکوسیستم SHIB به اشتراک می‌گذارد. ارتقای اصلی لایه 2 شیباریوم که مدت ها مورد انتظار بود، ناقص است و هنوز راه اندازی نشده است، اگرچه کاربران مدام در مورد آن سوال می پرسند.

توسعه‌دهنده اصلی SHIB یعنی Shytoshi Kusama، اظهار داشت که تیم توسعه‌دهنده هنوز نمی‌تواند حتی تاریخ تقریبی زمانی که این به‌روزرسانی ارائه می‌شود را تعیین کند. اوایل این هفته، اکانت رسمی شیبا تیزر مشابهی را به اشتراک گذاشت و در توییتی نوشت: «Ryoshi is…». این بنیانگذار مرموز Shiba Inu است تصمیم گرفته که از سرنوشت خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو کپی کند. ریوشی تمام پست هایش در شبکه های اجتماعی را حذف کرد و از دسترس خارج شد و گفت که شخص او اهمیتی ندارد اما شیبا مهم است.

طبق داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Santiment، طی هفته گذشته، Shiba Inu افزایش چشمگیر بالای 16 درصد  را نشان داد. در این افزایش، SHIB از سکه لیدر خود یعنی DOGE پیروی کرد که در هفته گذشته با خبر نهایی شدن معامله خرید ایلان ماسک با توییتر، تقریباً 70 درصد افزایش یافت.


shape