کسب درآمد ارز دیجیتال

کسب درآمد ارز دیجیتال

1401/02/16

مقدمه

این روزها همه می خواهند مقداری ارز دیجیتال به دست آورند. تجربه نشان داده است که دریافت مقداری ارز دیجیتال می تواند یک اقدام احتیاطی کارآمد در برابر تورم و شکست سیستم بانکی باشد.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر نوسان است و بسیاری از ما نمی خواهیم ریسک از دست دادن پولی که به سختی به دست آورده ایم را انجام دهیم. راه‌هایی برای دستیابی به برخی از رمزارزها با حداقل خطر (و گاهی اوقات تلاش) نیز وجود دارد. در ادامه به چند روش برای به داشتن و بدست آوردن ارزهای دیجیتال اشاره خواهد شد و روش های بدون ریسک نیز در آن ها وجود دارد و میتوانید از آن روش ها برای کسب برخی رمزارزها استفاده کنید. 


روش های مختلف به دست آوردن ارز دیجیتال

 

1. خرید ارز دیجیتال 

ساده ترین راه برای به دست آوردن سکه های کریپتو این است که را بخرید. خرید رمزارزها امروزه بسیار راحت شده است و شما میتوانید در صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز نسبت به خرید آن ها و انتقالشان به کیف پول خود اقدام کنید.

2. ماینینگ(استخراج)

استخراج یک راه عالی برای به دست آوردن برخی از سکه های کریپتو است. اما برای همه ارزها کار نمی کند. برای شروع ماینینگ به چه چیزی نیاز دارید؟ اول از همه، بستگی به رمزارزی می خواهید استخراج کنید دارد. در حالی که استخراج بیت کوین به تجهیزات پیشرفته ای مانند ASIC (مدار مجتمع ویژه برنامه کاربردی) نیاز دارد، اکثر موارد را می توان تنها با یک کامپیوتر معمولی استخراج کرد.

3.کسب ارز دیجیتال از طریق staking

اگر به سکه هایی را مدنظر دارید که نمی توانید آنها را استخراج کنید، نگران نباشید. هنوز راهی برای بدست آوردن آنها وجود دارد. از طریق این لینک میتوانید راجب استیکینگ و نحوه ی انجام آن اطلاعات کاملی کسب کنید(آقای برجی لطفا به مقاله استیکینگ لینک داده شود، این کار باعث افزایش امتیاز در SEO هم میشه:Internal link )

4.با DeFi Yield Farming، ارزدیجیتال به دست آورید

پروژه‌های مالی غیرمتمرکز که به نام Yield Farming یا استخراج نقدینگی شناخته می‌شوند، دارای سیستم پاداشی هستند که به نوعی شبیه بازار اوراق قرضه است.

در ساده ترین درک از این فرآیند، Yield Farming روشی برای ایجاد پاداش از قفل کردن ارزهای دیجیتال است. با قفل کردن وجوه خود و اعطای نقدینگی به توکن Defi، پاداش و سود دریافت خواهید کرد. بسته به پروژه، می‌توانید علاوه بر بازده، توکن‌های دیگری نیز دریافت کنید.

5. به چند ایردراپ بپیوندید 

ایردراپ یک راه عالی برای استفاده از پروژه های در حال ظهور است. اکثر پروژه ها از کمپین های ایردراپ برای به دست آوردن شهرت اولیه و ایجاد یک جامعه در اطراف پروژه خود استفاده می کنند. این یک تاکتیک عالی است زیرا به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال کمک می کند تا در مورد پروژه های آینده اطلاعات کسب کنند و در عین حال امکان به دست آوردن ارزهای دیجیتال را برای آنها فراهم می کند. اگر علاقمندید درمورد انواع ایردراپ ها بیشتر بدانید به اینجا رجوع کنید(آقای برجی لطفا به مقاله ایردراپ ها لینک داده شود)

6. با ارتقای پروژه ها از طریق ریزتسک ها(Microtasks)، ارز دیجیتال به دست آورید

ریزتسک ها بسیار شبیه به ایردراپ ها هستند..بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در ازای انجام وظایف مختلف، سکه‌های کریپتو را به عنوان پاداش ارائه می‌کنند. با این حال، در مقایسه با ایردراپ، انجام این کارهای خرد کمی دشوارتر هستند. این وظایف عمدتاً تبلیغاتی هستند و می توانند به شکل زیر باشند:

ایجاد یک بررسی ویدیویی

نوشتن سفارش و توصیه و تصدیق نامه

نوشتن بیانیه مطبوعاتی

پخش فیلم تبلیغاتی

7. استفاده از سیستم های یادگیری و کسب درآمد

بازار کریپتو یک دنیای جدید و مملو از واژگان، اصطلاحات و مفاهیم منحصر به فرد است که خارج از حوزه کریپتو وجود ندارد. این به این معنی است که برای تازه کارها ؛ زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنند؛ می تواند کمی دلهره آور باشد، به خصوص زمانی که اولین سرمایه گذاری خود را انجام می دهند. خوشبختانه، برخی از برنامه‌های فوق‌العاده رمزنگاری برای یادگیری و کسب درآمد وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد در حین یادگیری، رمز ارز نیز کسب کنید. تمرکز اصلی ما در این مقاله روی این روش از کسب رمزارزها است و پنج برنامه برتر در زمینه یادگیری و کسب درآمد از طریق رمزنگاری؛ از جمله یادگیری و کسب درآمد در کوین بیس، بایننس و کوین مارکت کپ را پوشش می دهیم.


برنامه های یادگیری و کسب درآمد رمز ارزها چیست؟


آیا می خواهید از طریق تماشای ویدیوهای آموزشی ارز دیجیتال کسب کنید؟ کسب ارز دیجیتال فقط در ازای یادگیری در مورد آن می تواند برای خیلی از افراد جذاب باشد. اگر این موضوع برای شما هم جذابیت دارد، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

اکثر صرافی های متمرکز بزرگ از جمله بایننس، کوین بیس و برخی دیگر از صرافی ها و سایت های معروف در حوزه ارزهای دیجیتال، برنامه های یادگیری و کسب درآمد( learn and earn) را ارائه می دهند و هدف آن ها از این کار، آموزش دیدن بیشتر جامعه و آشنایی بیشتر مردم با پروژه های مختلف رمزارزها، ترویج صرافی خود و همچنین ترویج ارزهای دیجیتال مختلف است.آنها با این کار انگیزه های کوچکی را برای تشویق شما به استفاده از پلتفرم آنها در زمانی که در نهایت شروع به معامله ی رمزارزها کردید، می دهند.

علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند با ارزهای دیجیتال مختلف شراکت ایجاد کنند و یک برنامه را ایجاد کنند که در آن شما با یک کوین یا توکن جدید آشنا می‌شوید و مقدار کمی از آن توکن را به عنوان پاداش به دست می‌آورید. این امر آگاهی در مورد آن کوین را افزایش می دهد، مالکیت سازندگان را غیرمتمرکز می کند و حجم معاملات اولیه را نیز افزایش می دهد؛ بسیار شبیه به چیزی که در ایردراپ اتفاق می افتد.


پنج برنامه برتر در زمینه یادگیری و کسب درآمد رمزارزها


در این قسمت می خواهیم نگاهی به پنج مورد از بهترین برنامه های learn and earn بیندازیم.


Coinbase learn and earn

کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در جهان است، دارای یک برنامه یادگیری و کسب درآمد ارز دیجیتال عالی است که در آن می توانید رمزارزهای رایگان در کوین بیس کسب کنید. تنها کاری که برای شرکت در آن باید انجام دهید این است که در کوین بیس ثبت نام کنید و یک حساب در آن ایجاد کنید، سپس می توانید با تماشای ویدیوهای آموزشی و پاسخ دادن به سوالات مسابقه، شروع به یادگیری و همزمان کسب مقداری رمزارز کنید. برای هر مسابقه ای که انجام می دهید، مقداری از آن رمز ارز را در حساب Coinbase خود به دست خواهید آورد.

دوره ها به طور منظم به روز می شوند و فقط برای دوره های زمانی کوتاهی اجرا می شوند. در حال حاضر 30 طرح فعال وجود دارد و شما می توانید با شرکت در آن ها درآمد کسب کنید.

سیستم learn and earn کوین بیس مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ؛ این پلتفرم ماژول های جذاب و بدون پیچیدگی را با ساختاری ساده توضیح و ارائه می دهد. برای هر ماژول، یک یا چند ویدیوی کوتاه را تماشا می‌کنید، سپس یک آزمون یا تکلیف سریع برای آزمایش دانش خود انجام خواهید داد. پس از قبولی در آزمون، در حساب Coinbase Earn خود پاداشی دریافت می کنید. شما می توانید از هر یک از این ماژول ها به طور متوسط بین 3 تا 6 دلار در قالب همان رمزارز درآمد کسب کنید.

شما برای شروع یادگیری و کسب درآمد از Coinbase ، به یک حساب تأیید شده (تأیید KYC شامل عکس با کارت شناسائی) نیاز دارید و باید در یک کشور واجد شرایط برای فعالیت در Coinbase زندگی کنید. کوین بیس دائماً کشورهای بیشتری را به کشورهای واجد شرایط اضافه می کند، بنابراین مطمئن شوید که اگر محل زندگی شما هنوز در این لیست وجود ندارد، دوباره در وبسایت کوین بیس آخرین وضعیت را بررسی کنید.

خبر بهتر این است که در سیستم یادگیری کوین‌بیس، می توانید رمز ارزهای بیشتری نیز از طریق ارجاع دیگران به برنامه با استفاده از لینک ارجاع(referral link)، کسب کنید. هر بار که شخصی از طریق لینک شما به کوین بیس بپیوندد و حداقل یک ماژول را یاد بگیرد و کسب درآمد ‌کند، شما نیز ارز دیجیتال بیشتری کسب خواهید کرد! جالب است بدانید که کاربران در سراسر جهان تا کنون بیش از 100 میلیون دلار از یادگیری و کسب درآمد کوین بیس کسب کرده اند.


Binance learn and earn

بایننس به‌عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، برنامه‌ای عالی برای یادگیری و کسب درآمد ارز دیجیتال دارد. شما می‌توانید همزمان با آموزش و یادگیری در بایننس، ارز دیجیتال کسب کنید، اما چند شرط وجود دارد. برنامه یادگیری و کسب درآمد بایننس فقط برای کاربران جدیدی که در بایننس ثبت نام کرده و حساب خود را در عرض 3 روز تأیید می کنند، در دسترس است. بایننس به طور مرتب پیشنهادات خود را با سکه های جدید و محبوب به روز می کنند. در زمان نگارش، تعدادی از سکه ها و نشانه های موجود عبارتند از:

LUNA

AERGO

SANTOS

POND 

بسیاری از برنامه های یادگیری و کسب درآمد بایننس مقررات دیگری دارند. یک تست سریع از آنچه آموخته اید ممکن است بخشی از آن باشد. ممکن است قبل از واجد شرایط بودن برای یادگیری و کسب پاداش، نیاز به خرید مقدار معینی رمزارز داشته باشید. اگر به دنبال سرمایه گذاری دارایی خود نیستید، نگران نباشید زیرا شرایط متفاوتی برای کمپین های مختلف وجود دارد. برای برخی از کمپین‌های رمزارزها، مقررات می‌تواند شامل اشتراک‌گذاری پست در رسانه‌های اجتماعی به جای سرمایه‌گذاری یا معامله در یک حجم معین باشد. به اطلاعیه های وبلاگ Binance توجه داشته باشید زیرا آنها به صورت ماهانه، کمپین های جدیدی برای یادگیری و کسب درآمد دارند.


کسب درآمد از CoinMarketCap

CoinMarketCap یک صرافی رمزنگاری نیست ، اما پیشروترین وب سایت ردیابی قیمت و کسب اطلاعات در مورد ارزهای دیجیتال مختلف است. میلیون‌ها کاربر هر روز به دنبال انواع کوین ها و توکن‌های محبوب که کمتر رایج هستند تا عملکردشان در بازار را ارزیابی کنند.

شما می‌توانید از طریق CoinMarketCap کسب درآمد کنید. این وب سایت با انواع ارزهای دیجیتال و پروتکل‌های جدید که تلاش می‌کنند تا نام خود را به نمایش بگذارند، همکاری می‌کند. در زمان نگارش، فقط دو کمپین فعال وجود داشت ؛ NEAR و Oasis ؛ اما موارد زیادی از برنامه های قبلی یادگیری و کسب درآمد قبلا برگذار شده است. باید به طور منظم وب سایت را چک کنید زیرا کمپین های یادگیری و کسب درآمد اغلب فقط چند هفته طول می کشند و در دسترس هستند.


Phemex learn and earn

فمکس یک برنامه عالی برای یادگیری و کسب درآمد کریپتو دارد. این برنامه کمی متفاوت تر از برنامه های فوق است. روال انجام کار این است که شما ویدیوهای آموزشی را تماشا می‌کنید، آزمون‌ها را کامل می‌کنید و جوایز خود را دریافت می‌کنید. اما به جای دریافت یک ارز خاص ، تا 16 دلار آمریکا به حساب فمکس شما واریز می شود تا بتوانید در ارز دیجیتال مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید!

در حال حاضر، برنامه‌هایی که می‌توانید تکمیل کنید دوره ی ارزهای فیات در مقابل ارزهای دیجیتال، و همچنین یک دوره آموزشی خاص در مورد نحوه خرید و انتقال ارز دیجیتال در فمکس است. این یک گزینه عالی برای یادگیری و کسب درآمد برای کسانی است که دوست دارند در انتخاب کریپتویی که می خواهند در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، کمی آزادی بیشتری داشته باشند.


Cake DeFi learn and earn

مانند همه موارد فوق، در این پلتفرم نیز ماژول هایی را برای کسب ارزهای دیجیتال مختلف تکمیل خواهید کرد. در حال حاضر فقط یک دوره در حال برگذاری است، که آن یادگیری در مورد DeFiChain برای کسب درآمد 5 دلاری در توکن های DFI است. با این حال، به زودی دو دوره دیگر برگذار خواهد شد که در آن کاربران این فرصت را دارند که BTC و ETH کسب کنند ، بنابراین پیشنهاد میکنیم این دوره ها را تماشا کنید و سود آن را کسب کنید.


سخن آخر 

روش های مختلفی برای بدست آوردن ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما الزاما نیاز به صرف هزینه و سرمایه گذاری برای اینکار نیست. یکی از بهترین راه ها برای آموزش دیدن و ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، استفاده از پلتفرم های Learn and Earn صرافی ها و سایت های مختلف است. زیرا از این طریق شما با یک تیر دو نشان را میزنید؛ هم دانش خود را راجع به این حوزه و یک ارز خاص بالا برده اید و هم مقداری پول برای شروع به کارتان به دست آورده اید. بنابراین شرکت در این کمپین ها، میتواند بسیار مفید واقع شود.

shape