درآمد کل اوالانچ 94 درصد کاهش یافته است

درآمد کل اوالانچ 94 درصد کاهش یافته است

1401/07/19

اوالانچ (AVAX) در سه ماهه سوم سال 2022 فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد. طبق گزارش Messari ، ارزش شبکه Avalanche تنها 3.3 درصد افزایش یافت در حالی که درآمد کل آن 94.1 درصد کاهش یافته است. اگرچه ادغام شبکه با پلتفرم هایی مانند Core، THORChain و Boba Network نشان دهنده استفاده بیشتر در دنیای واقعی است، اما حجم تراکنش روزانه و کارمزد تراکنش های اوالانچ به ترتیب 65.5 و 76.2 درصد کاهش یافته است.


به طور مشابه، برنامه مالی غیرمتمرکز محبوب Avalanche (DeFi) ؛ به نام Avalanche Rush نیز با کاهش ارزش کل خود مواجه شده است و تقریباً 27  درصد کاهش یافته است. علاوه بر DeFi، شرایط بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT)آن نیز خوب نبود. حجم فروش NFT و خریداران منحصر به فرد شبکه به ترتیب بیش از 88 درصد و 34 درصد کاهش یافته است. با این حال بر اساس داده های ارائه شده توسط Messari، تعداد فروشندگان منحصر به فرد، 25 درصد افزایش یافته اند.


طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن AVAX که توکن اصلی شبکه Avalanche است و جایگاه 17 ام را در بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار را دارد ؛در 24 ساعت گذشته تقریباً 4 درصد کاهش یافته است. به طور کلی، AVAX در نوامبر 2021 نسبت به بالاترین رکورد خود که  146دلار بود ؛ تقریباً 90 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 16.25 دلار معامله می شود.


نکته دیگری که در مورد این توکن اخیرا اتفاق افتاده است این است که برنامه کارگزاری محبوب Robinhood ماه گذشته AVAX را جزو فهرست معاملاتی خود قرار داد.


shape