Terra LUNA با عدم افزایش قیمت از لیست 100  ارز برتر خارج شد

Terra LUNA با عدم افزایش قیمت از لیست 100 ارز برتر خارج شد

1401/07/10

LUNA به دلیل عدم رشد ارزش بازار، از 100 ارز دیجیتال برتر حذف شده است. در زمان انتشار این خبر، LUNA با ارزش 306 میلیون دلار به عنوان 106 امین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی شد. LUNA نیز با 4.17 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته و 7.09 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته، با 2.40 دلار معامله شد.


قیمت LUNA پس از افزایش در ماه سپتامبر که از طرح کاهش مالیات 1.2 درصدی LUNC گرفته شده بود، متوقف شد. این سود متعاقباً معکوس شد زیرا معامله گران در روزهای بعد شروع به فروختن آن کردند. پس از این کاهش قیمت، LUNA از ماه ژوئن به محدوده خود بازگشته است، و یا اصلاً حرکتی نشان نداده است. LUNA نماد اصلی دومین تکرار بلاک چین Terra است که پس از انفجار Terra در ماه می احیا شد و 60 میلیارد دلار از ارزش آن از بین رفت. تحقیقات در مورد کلاهبرداری علیه Terraform Labs، شرکت سازنده بلاک چین و بنیانگذار آن Do Kwon پس از این فروپاشی انجام شد. بلاک چین قدیمی به Terra Classic تغییر نام داد که دارای توکن Luna Classic (LUNC) و استیبل کوین USTC است.


دادستان های کره جنوبی گزارش دادند که اخیراً 3313 بیت کوین از صرافی های KuCoin و OKX توسط یک کیف پول TFL منتقل شده است. ظاهراً Do Kwon مدت کوتاهی پس از صدور حکم دستگیری، کیف پول جدیدی را برای گارد بنیاد لونا که یک سازمان غیرانتفاعی در پشت Terra است، ایجاد کرد. با این حال، وی این اتهامات را رد کرده است.


ماه‌ها پس از این سقوط، ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، ادعا می‌کند که Terra تلاش کرده است تا بازار آن را برای تقویت توکن LUNA دستکاری کند. بوترین اظهار داشت که هیچ کس نمی دانست که تیم Terra با ذخایر عظیم بیت کوین خود چه کرد. اکنون، بلاک چین جدید Terra در تلاش است تا سرمایه گذاران را به اکوسیستم خود جذب کند، زیرا تاکنون هیچ کاتالیزور مثبتی نداشته است. مشکلات حقوقی Do Kwon همچنان بر این اکوسیستم تأثیر می گذارد. علاوه بر این، قیمت آن ممکن است به عملکرد غم انگیز خود ادامه دهد، مگر اینکه یک کاتالیزور مثبت برای آن دیده شود. 


shape