لیست شدن توکن BONE شیبا اینو در صرافی برتر ارز دیجیتال

لیست شدن توکن BONE شیبا اینو در صرافی برتر ارز دیجیتال

1401/07/07

صرافی برتر رمزارز CoinEx اخیراً از طریق یک پست در وبلاگ رسمی اش، برنامه خود را برای افزودن پشتیبانی از رمز حاکمیت اکوسیستم Shiba Inu با نمادBone اعلام کرد.


در این اعلامیه آمده است: برای ارائه گزینه های معاملاتی بیشتر، پس از بررسی های دقیق، این صرافی BONE را همراه با پشتیبانی از سپرده و برداشت و بازاریابی خودکار (AMM) را در 29 سپتامبر 2022 (UTC) فهرست می کند و جفت معاملاتی آن ، BONE/USDT، در همان روز در دسترس خواهد بود. این لیست اکنون توسط ربات لیست ارزهای دیجیتال تایید شده است. CoinEx که در دسامبر 2017 تأسیس شد، یک صرافی حرفه ای ارزهای دیجیتال جهانی است که دارای بیش از سه میلیون کاربر ثبت شده از 200 کشور و منطقه است. لیست شدن اخیر BONE به این معنی است که بیش از سه میلیون کاربر اکنون ممکن است به توکن حاکمیتی اکوسیستم Shiba Inu دسترسی داشته باشند.


BONE در هفته‌های اخیر لیست شدن های زیادی را به خود دیده است. اوایل ماه سپتامبر، صرافی ارز دیجیتال BitMart مستقر در جزایر کیمن، لیست شدن BONE را اعلام کرد. در اواخر آگوست، صرافی ارزهای دیجیتال LBANK پشتیبانی از Bone را در پلتفرم خود اضافه کرد. صرافی های St. Vincent و BlueBit.io نیز در اواخر آگوست لیست شدن BONE را اعلام کردند. در زمان انتشار این خبر، BONE با 1.59 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 1.33 دلار دست به دست شد.


شیبا اینو به عنوان بزرگترین توکن نگهداری شده توسط نهنگ ها باز می گردد

Shiba Inu موقعیت خود را به عنوان بزرگترین دارایی رمزارزی برای صد نهنگ برتر اتریوم پس گرفته است، موقعیتی که در زمان انتشار این خبر همچنان به حفظ آن ادامه می دهد. شیبا اینو در 28 سپتامبر در بحبوحه افت بازار کریپتو به 0.0000107 دلار سقوط کرد. در زمان انتشار این خبر، SHIB با کاهش اندکی با 0.0000109 دلار معامله می شود.


Shiba Inu تحت فشار خرید نهنگ‌ها قرار دارد، زیرا براساس داده‌های WhaleStats در بین ده دارایی برتر خریداری شده در بین صد نهنگ برتر ETH قرار دارد. اخیراً نهنگ اتریوم Galion که در رتبه 130 در WhaleStats قرار دارد، 272 میلیارد SHIB به ارزش نزدیک به 3,000,159 دلار را در دو تراکنش جداگانه خریداری کرده است.


shape