انتقال‌های اوالانچ  اکنون توسط صرافی رابین هود پشتیبانی می‌شود

انتقال‌های اوالانچ اکنون توسط صرافی رابین هود پشتیبانی می‌شود

1401/07/07

طبق یک توییت اخیر، اپلیکیشن صرافی محبوب Robinhood، انتقال ارز دیجیتال Avalanche (AVAX) را فعال کرده است. سابق بر این، صرافی رابین هود توکن AVAX را برای معامله در پلتفرم خود در کنار Stellar (XLM) در دسترس قرار داد.  این شرکت در ماه جولای انتقال بیت کوین را برای مشتریان خود آغاز کرد. این ویژگی از اواخر سپتامبر در دست ساخت بود.  پیش از آن، کاربران این برنامه قادر به انتقال توکن های خود به داخل و خارج از برنامه نبودند.


این شرکت به مشتریان خود اجازه می دهد تا سکه هایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، چین لینک، لایت کوین، شیبا اینو و برخی آلتکوین های دیگر را دریافت کنند. رابین هود همچنین از انتقال چند زنجیره ای برای ارز دیجیتال Polygon (MATIC) پشتیبانی می کند. این ارز دیجیتال در ابتدا در اتریوم در دسترس بود، اما بعداً این برنامه انتقال در شبکه Polygon را فعال کرد. مشتریان این صرافی محبوب باید هویت خود را تایید کنند تا بتوانند توکن ها را انتقال دهند.


در حال حاضر مقدار کریپتویی که در روز میتواند توسط یک کاربر جابجا شود به 5000 دلار محدود می شود. اوایل این هفته، رابین هود نسخه بتا کیف پول رمزارزی Web3 خود را معرفی کرد. این کیف پول مبتنی بر Polygon است و برای 10000 کاربر در دسترس قرار گرفت. این کیف پول به کاربران اجازه می دهد تا به برنامه های غیرمتمرکز متصل شوند تا بتوانند سود کسب کنند. این صرافی می گوید که این برنامه به شما اجازه داد و ستد توکن ها را با کارمزد صفر می دهد. نسخه نهایی کیف پول از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نیز پشتیبانی می کند. رابین‌هود کیف‌پول‌های غیرحضانتی خود را در ماه می راه‌اندازی کرد و به مشتریان خود امکان مدیریت رمزارزهای خود را داد.


shape