بنیانگذار سولانا بزرگترین مانع برای پذیرش همگانی رمزارها را نام می برد

بنیانگذار سولانا بزرگترین مانع برای پذیرش همگانی رمزارها را نام می برد

1401/07/07

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا، اخیراً به نشریه تجاری Fortune گفت که مشکلات مربوط به self-custody همچنان مانع اصلی پذیرش همگانی رمزارها است.


در حالی که کریپتو وعده پول بدون مجوز را می دهد، مسئولیت های زیادی در رابطه با ذخیره سازی ایمن نیز دارد. Self-custody به داشتن کلید خصوصی خود با کمک کیف پول داغ (هات ولت) یا کیف پول سخت افزاری اشاره دارد. در حال حاضر، ذخیره کردن رمزارز ها دشوار است، به همین دلیل است که بسیاری از کاربران تمایل دارند توکن‌های خود را در صرافی‌ها رها کنند، با وجود این که این کار درستی نیست.


یاکوونکو عقیده دارد که تا زمانی که راه حلی کاربرپسند برای Self-custody وجود نداشته باشد، ارزهای دیجیتال نمی توانند به مقبولیت اصلی برسند. به گفته  این بنیانگذار، مسائل امنیتی یکی از موانع اصلی برای پذیرش همگانی است. سولانا سال گذشته توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و به یک جایگزین مناسب برای اتریوم در حوزه مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض تبدیل شد. هفته گذشته، یاکوونکو پیش بینی کرد که NFT ها می توانند یک فرنچایز سرگرمی بزرگ مانند دیزنی را تشکیل دهند.


یاکوونکو اخیراً پیش‌بینی کرد که ارتقای ادغام اتریوم که بسیار پرطرفدار است، برای ارزهای دیجیتال به دلیل وجود تعداد زیادی از بلاک چین‌های اثبات سهام، مشکل بزرگی نخواهد بود. در مصاحبه بلومبرگ که در 21 سپتامبر انجام شد، او به این واقعیت اشاره کرد که این ارتقا در واقع مقیاس پذیری اتریوم را بهبود نمی بخشد. در همان زمان، او از این ادغام به عنوان یک پیشرفت مثبت برای حوزه ی کریپتو یاد کرد.


shape