نقل و انتقالات Terra Classic (LUNC) در شبکه بایننس مشمول مالیات خواهد بود

نقل و انتقالات Terra Classic (LUNC) در شبکه بایننس مشمول مالیات خواهد بود

1401/07/02

کالین وو، روزنامه‌نگار چینی بازار رمزارزها گزارش داده است که بایننس (BNB) که یک اکوسیستم ارزهای دیجیتال سطح بالا است، به اجرای مالیات بر تراکنش‌های LUNC نزدیک‌تر شده است.


بایننس مالیات بر توکن سوزی را در دو مرحله و با نرخ 1.2% اعمال می کند

آقای وو در توییتر به اشتراک گذاشته است که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس تصمیم خود را برای اجرای مالیات بر توکن سوزی با نرخ 1.2%  در هر تراکنش را تایید کرده است. این ارتقای عمده در دو مرحله اجرا خواهد شد. در مرحله اول، زمانی که مقدار توکن‌های LUNC در حساب‌های «opt-in» ذخیره شده است ، مالیات فقط برای معامله‌گران «opt-in» اعمال می‌شود. پس از آن، هنگامی که محدودیت LUNC ذخیره شده توسط حساب کاربری به 50٪ برسد، مالیات بر تمام نقل و انتقالات LUNC برای کاربران بایننس اعمال می شود. به این ترتیب، خیلی زود بایننس ممکن است به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شود که مالیات نقل و انتقالات LUNC را اتخاذ می کند.


مالیات توکن سوزی LUNC چیست و چرا Terra Classic به آن نیاز دارد؟

اجرای مالیات 1.2 درصدی بر معاملات و نقل و انتقالات LUNC و USTC باعث افزایش علاقه به استیبل کوین با پشتوانه Terra و دارایی کریپتو بومی شده است. این مالیات توکن سوزی برای کاهش تورم توکن LUNC و جلوگیری از پامپ ها و دامپ های خطرناک اعمال شد. این به نوبه خود، توکنومیک Terra Classic (LUNC) را قابل پیش بینی تر می کند. Terra Classic (LUNC) و TerraClassicUSD (USTC) دو دارایی هستند که پس از فروپاشی بلاک چین Terra (LUNA) ایجاد و منتشر شدند.


shape