EthereumPoW (ETHW) اولین لیست اکوسیستم خود را اعلام کرد و از استارتاپ ها دعوت کرد

EthereumPoW (ETHW) اولین لیست اکوسیستم خود را اعلام کرد و از استارتاپ ها دعوت کرد

1401/07/02

مشارکت‌کنندگان اصلی (ETHW)، محبوب‌ترین اسپین‌آف اتریوم (ETH) در اجماع اثبات کار (PoW)، از علاقه‌مندان Web3 دعوت کردند تا محصولات خود را به اولین فهرست اکوسیستم ETHW اضافه کنند.



اولین لیست اکوسیستم EthereumPoW (ETHW)در انتظار توسعه دهندگان است


بر اساس بیانیه ای که توسط مشارکت کنندگان اصلی ETHW در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، اولین ساختمان آن در لیست اکوسیستم EthereumPoW اکنون در حال ساخت است.

تیم‌های Web3 برای اینکه در اولین فهرست اکوسیستم محصولات با محوریت ETHW لیست شوند، باید اطلاعات کوتاهی درباره آنچه ارائه می‌دهند را در نظرات مربوط به اعلامیه بگذارند.

اساسا، مشارکت‌کنندگان ETHW باید وب‌سایت اصلی پروژه خود، توضیح مختصری از عملکرد خود (DEX، بازار، و غیره) و همچنین لینکی برای آموزش کاربران علاقه‌مند ارائه دهند.

برای جلوگیری از کلاهبرداری، آن ها تاکید کردند که فقط حساب‌های اصلی و رسمی توییتر می‌توانند اطلاعات را ارسال کنند.


چه کسی آماده پیوستن به اکوسیستم ETHW است؟


با این حال، آنها اضافه کردند که قرار نیست هر متقاضی برای لیست شدن را تجزیه و تحلیل کنند، بنابراین بینندگان این لیست باید همیشه تحقیقات خودشان راجب آن ها را انجام دهند.

تا 24 سپتامبر 2022، تعدادی از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، و پروتکل‌های DeFi برای فهرست شدن در این فهرست درخواست داده‌اند.

اکوسیستم EthereumPoW (ETHW) در حال رشد است و علاوه بر USDC و پل های USDT، یک اتصال یکپارچه به پروتکل های DeFi و NFT نیز برای آن وجود دارد.


shape